
Καθώς η παραγωγή χάλυβα της Κίνας επιβραδύνεται, οι διεθνείς παραγωγοί σιδηρομεταλλεύματος φαίνεται να «ποντάρουν» στην αναπτυσσόμενη ινδική χαλυβουργία, προσδοκώντας νέα ώθηση στην παγκόσμια αγορά. Ωστόσο, η πραγματική εικόνα μοιάζει διαφορετική.
Σύμφωνα με το Reuters, η ικανότητα παραγωγής χάλυβα της Ινδίας ανέρχεται επί του παρόντος σε περίπου 200 εκατ. τόνους ετησίως, ενώ το Νέο Δελχί φιλοδοξεί να αυξήσει την παραγωγική ικανότητα στους 300 εκατ. τόνους έως το 2030. Παράλληλα, η ετήσια παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας αγγίζει τους 289 εκατ. τόνους.
Δεδομένου ότι για την παραγωγή ενός τόνου χάλυβα απαιτούνται περίπου 1,6 τόνοι σιδηρομεταλλεύματος, η υφιστάμενη ινδική παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος δεν επαρκεί για να καλύψει τη ραγδαία αυξανόμενη ζήτησης της εγχώριας χαλυβουργίας.
Ωστόσο, αυτή η εικόνα ενδέχεται να διαφοροποιηθεί τα επόμενα χρόνια, καθώς η Ινδία στοχεύει στην αύξηση της παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος στους 460 εκατ. τόνους ετησίως έως το 2030. Μάλιστα, εκτιμάται ότι η Ινδία θα μπορούσε να αναδειχθεί δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός σιδηρομεταλλεύματος παγκοσμίως, ξεπερνώντας ακόμα και την Κίνα και τη Βραζιλία.
Σε κάθε περίπτωση, η Indian Steel Association εκτιμά έλλειμμα σιδηρομεταλλεύματος άνω των 100 εκατ. τόνων τα επόμενα χρόνια. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει την ανάγκη αύξησης των εισαγωγών της Ινδίας, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της εγχώριας χαλυβουργίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο κ. Σίμος Παληός μιλά στους Ηλία Μπίσια και Γιάννη Θεοδωρόπουλο
Έπειτα από μία δεκαετία εσωτερικών ζυμώσεων και διαβουλεύσεων, το Υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Αφρικής επισημοποίησε πρόσφατα τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία μιας κρατικής…
Η εταιρεία ακινήτων Aldar, με έδρα το Άμπου Ντάμπι, πρόσφατα αποκάλυψε το masterplan της για την ανάπτυξη ενός νησιωτικού προορισμού ονόματι Fahid Island, σε…
Περιορισμένες ήταν οι πρόσφατες μεταβολές στη ναυλαγορά των LNG carriers, με τις προκλήσεις να επιμένουν. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το…
Τάσεις σταθερότητας καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers, με τους ναύλους των VLGCs να παραμένουν σε παρεμφερή επίπεδα, σε εβδομαδιαία βάση, την εβδομάδα με…
Η πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) με την ονομασία «Energos Eskimo» απέπλευσε την Τετάρτη 4 Ιουνίου από το λιμάνι της…
Το Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ κατέληξε σε συμφωνία την Πέμπτη 5 Ιουνίου, για την αναθεώρηση των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών και την…
Ανάπτυξη 2,2% καταγράφηκε στην ελληνική οικονομία το α’ τρίμηνο του 2025 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024, ενώ σε σχέση με το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ