
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης και επαναμίσθωσης ανακοίνωσε η Okeanis Eco Tankers, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου.
Επιπλέον, στις 8 Μαΐου η εταιρεία συνήψε μια νέα πιστωτική διευκόλυνση ύψους 130 εκατ. δολαρίων με ελληνική τράπεζα για τη χρηματοδότηση των δικαιωμάτων εξαγοράς των «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi». Η πιστωτική διευκόλυνση αναμένεται να κλείσει τον Ιούνιο του 2025 για το «Nissos Nikouria» και τον Αύγουστο του 2025 για το «Nissos Anafi».
Ο κ. Ηρακλής Σμπαρούνης, CFO της εισηγμένης εταιρείας σε Νέα Υόρκη και Όσλο δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι έχουμε ενεργοποιήσει τα δικαιώματα προαίρεσης για τα τρία νεότερα πλοία VLCC από την πώληση και τη μίσθωσή τους. Εκμεταλλευόμενοι το σημερινό ευνοϊκό χρηματοδοτικό περιβάλλον, βελτιώνουμε την κεφαλαιακή μας διάρθρωση, ενώ παράλληλα ενισχύουμε την ανθεκτικότητα της εταιρείας απέναντι σε γεωπολιτικούς και άλλους κινδύνους και κόστη που ενδέχεται να αντιμετωπίσει ο κλάδος μας.
»Οι μακροχρόνιες σχέσεις που έχει οικοδομήσει η οικογένεια Αλαφούζου στην ελληνική τραπεζική αγορά λειτούργησαν καταλυτικά, επιτρέποντάς μας να αντλήσουμε και να εκτελέσουμε γρήγορα τη χρηματοδότηση για τα πλοία ‘’Nissos Nikouria’’ και ‘’Nissos Anafi’’. Είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε το Nissos Kea εν ευθέτω χρόνω, αναμένοντας ότι η χρηματοδότηση αυτή θα γίνει με παρόμοιους οικονομικούς όρους […] Είμαστε βέβαιοι ότι ο σύγχρονος στόλος μας, που αποτελείται από πλοία κατασκευασμένα σε ποιοτικά ναυπηγεία στη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, μας τοποθετεί στρατηγικά σύμφωνα με το όραμά μας να είμαστε η πλατφόρμα επιλογής στην αγορά δεξαμενόπλοιων για τους επενδυτές».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οριακές είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LNG carriers, με την ψαλίδα Ανατολής και Δύσης να επιμένει. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Σε περίοδο ανοδικής πορείας φαίνεται να έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ