
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης και επαναμίσθωσης ανακοίνωσε η Okeanis Eco Tankers, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου.
Επιπλέον, στις 8 Μαΐου η εταιρεία συνήψε μια νέα πιστωτική διευκόλυνση ύψους 130 εκατ. δολαρίων με ελληνική τράπεζα για τη χρηματοδότηση των δικαιωμάτων εξαγοράς των «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi». Η πιστωτική διευκόλυνση αναμένεται να κλείσει τον Ιούνιο του 2025 για το «Nissos Nikouria» και τον Αύγουστο του 2025 για το «Nissos Anafi».
Ο κ. Ηρακλής Σμπαρούνης, CFO της εισηγμένης εταιρείας σε Νέα Υόρκη και Όσλο δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι έχουμε ενεργοποιήσει τα δικαιώματα προαίρεσης για τα τρία νεότερα πλοία VLCC από την πώληση και τη μίσθωσή τους. Εκμεταλλευόμενοι το σημερινό ευνοϊκό χρηματοδοτικό περιβάλλον, βελτιώνουμε την κεφαλαιακή μας διάρθρωση, ενώ παράλληλα ενισχύουμε την ανθεκτικότητα της εταιρείας απέναντι σε γεωπολιτικούς και άλλους κινδύνους και κόστη που ενδέχεται να αντιμετωπίσει ο κλάδος μας.
»Οι μακροχρόνιες σχέσεις που έχει οικοδομήσει η οικογένεια Αλαφούζου στην ελληνική τραπεζική αγορά λειτούργησαν καταλυτικά, επιτρέποντάς μας να αντλήσουμε και να εκτελέσουμε γρήγορα τη χρηματοδότηση για τα πλοία ‘’Nissos Nikouria’’ και ‘’Nissos Anafi’’. Είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε το Nissos Kea εν ευθέτω χρόνω, αναμένοντας ότι η χρηματοδότηση αυτή θα γίνει με παρόμοιους οικονομικούς όρους […] Είμαστε βέβαιοι ότι ο σύγχρονος στόλος μας, που αποτελείται από πλοία κατασκευασμένα σε ποιοτικά ναυπηγεία στη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, μας τοποθετεί στρατηγικά σύμφωνα με το όραμά μας να είμαστε η πλατφόρμα επιλογής στην αγορά δεξαμενόπλοιων για τους επενδυτές».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κυβερνοεπίθεση με στόχο πάροχο υπηρεσιών για συστήματα ελέγχου (check-in) εισιτηρίων και διαβατηρίων και επιβίβασης προκάλεσε προβλήματα λειτουργίας σε ορισμένα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, περιλαμβανομένων αυτών…
«Χαμόγελα» στις τάξεις των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων έχει προκαλέσει το ράλι των ναύλων των VLCCs, οι οποίοι «εκτοξεύτηκαν» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.…
Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…
Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…
Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ιστορία έγραψε η CMA CGM στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, το πλοίο της «CMA CGM Abu Dhabi» κατέγραψε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ: φόρτωσε ταυτόχρονα 15…
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ