
Στο γεγονός της συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από σήμερα 1η Μαΐου αναφέρθηκε, σε δηλώσεις του από τη Σύρο, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας.
«Δεν θα υπάρξει καμία αύξηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ούτε τώρα ούτε κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου. Εμείς μειώσαμε 50% τα λιμενικά τέλη και συγκρατήθηκαν οι τιμές», σημείωσε ο ίδιος.
«Με ασφάλεια, καλά ταξίδια σε όλους, καλές θάλασσες και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σε αυτήν την κατεύθυνση», τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας, επισημαίνοντας τη δέσμευση της κυβέρνησης να στηρίξει την ελληνική οικογένεια και την προσβασιμότητα στα νησιά.
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η δυνατότητα μετακίνησης από την ηπειρωτική χώρα και τα μεγάλα λιμάνια προς όλα τα νησιά μας δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά δικαίωμα για όλους», υπογράμμισε.
Σημειώνεται, ότι λόγω της υποχρέωσης από την ΕΕ να χρησιμοποιούν όλα τα πλοία από την 1η Μαΐου «πράσινο» καύσιμο, που είναι πιο ακριβό, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες είχαν προαναγγείλει από σήμερα αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων κατά 12% έως 15%.
Προκειμένου να συγκρατηθούν οι τιμές και να μη γίνουν αυτές οι αυξήσεις, η κυβέρνηση προχώρησε σε μείωση των λιμενικών τελών κατά 50%. Έτσι, επιτεύχθηκε ο στόχος να μη γίνουν οι αυξήσεις που θα ίσχυαν από σήμερα.
Για παράδειγμα, το ατομικό ακτοπλοϊκό εισιτήριο για την οικονομική θέση από Πειραιά για Ηράκλειο αυτήν τη στιγμή είναι στα 41 ευρώ. Στην περίπτωση που τα εισιτήρια αυξάνονταν κατά 12%, ο επιβάτης στο ατομικό οικονομικής θέσης θα έπρεπε να πληρώσει 45,92 ευρώ, ενώ αν η αύξηση ήταν στο 15% το ατομικό εισιτήριο θα κόστιζε 47,15 ευρώ.
Επίσης, ένα ζευγάρι από Πειραιά για Σύρο με επιστροφή καταβάλλει σήμερα 186 ευρώ για τα εισιτήρια. Στην περίπτωση που αυξάνονταν κατα 12% η αύξηση θα ήταν στα 208 ευρώ και στο 15% στα 214 ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ