
Στο γεγονός της συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από σήμερα 1η Μαΐου αναφέρθηκε, σε δηλώσεις του από τη Σύρο, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας.
«Δεν θα υπάρξει καμία αύξηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ούτε τώρα ούτε κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου. Εμείς μειώσαμε 50% τα λιμενικά τέλη και συγκρατήθηκαν οι τιμές», σημείωσε ο ίδιος.
«Με ασφάλεια, καλά ταξίδια σε όλους, καλές θάλασσες και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σε αυτήν την κατεύθυνση», τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας, επισημαίνοντας τη δέσμευση της κυβέρνησης να στηρίξει την ελληνική οικογένεια και την προσβασιμότητα στα νησιά.
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η δυνατότητα μετακίνησης από την ηπειρωτική χώρα και τα μεγάλα λιμάνια προς όλα τα νησιά μας δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά δικαίωμα για όλους», υπογράμμισε.
Σημειώνεται, ότι λόγω της υποχρέωσης από την ΕΕ να χρησιμοποιούν όλα τα πλοία από την 1η Μαΐου «πράσινο» καύσιμο, που είναι πιο ακριβό, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες είχαν προαναγγείλει από σήμερα αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων κατά 12% έως 15%.
Προκειμένου να συγκρατηθούν οι τιμές και να μη γίνουν αυτές οι αυξήσεις, η κυβέρνηση προχώρησε σε μείωση των λιμενικών τελών κατά 50%. Έτσι, επιτεύχθηκε ο στόχος να μη γίνουν οι αυξήσεις που θα ίσχυαν από σήμερα.
Για παράδειγμα, το ατομικό ακτοπλοϊκό εισιτήριο για την οικονομική θέση από Πειραιά για Ηράκλειο αυτήν τη στιγμή είναι στα 41 ευρώ. Στην περίπτωση που τα εισιτήρια αυξάνονταν κατά 12%, ο επιβάτης στο ατομικό οικονομικής θέσης θα έπρεπε να πληρώσει 45,92 ευρώ, ενώ αν η αύξηση ήταν στο 15% το ατομικό εισιτήριο θα κόστιζε 47,15 ευρώ.
Επίσης, ένα ζευγάρι από Πειραιά για Σύρο με επιστροφή καταβάλλει σήμερα 186 ευρώ για τα εισιτήρια. Στην περίπτωση που αυξάνονταν κατα 12% η αύξηση θα ήταν στα 208 ευρώ και στο 15% στα 214 ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ