
«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό, με τη ζήτηση να διατηρεί τη δυναμική της» τόνισε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης.
Η αυξημένη επιβατική κίνηση που χαρακτήρισε το 2024 συνεχίζεται και το 2025, αφού ήδη στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία μετέφερε 3,1 εκατ. επιβάτες -8% περισσότερους από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024- με 12% αύξηση στη επιβατική κίνηση εξωτερικού. Όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας, η προσφερόμενη χωρητικότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9 εκατ. θέσεις το 2025, ανάπτυξη υψηλότερη υψηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, παρά τους περιορισμούς που εξακολουθούν να επιφέρει η αδυναμία των κατασκευαστών να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς. Για το σύνολο του έτους, η Aegean προγραμματίζει να διαθέσει 21,5 εκατ. θέσεις, με δρομολόγια σε 47 χώρες και 249 προορισμούς.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Γερογιάννης στο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, το οποίο, όπως είπε, συνεχίζεται με συνέπεια, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας.
«Ήδη προχωρήσαμε σε πρόσθετη παραγγελία οκτώ αεροσκαφών τύπου A321neo, ενισχύοντας περαιτέρω τον στόλο μας. Με την επέκταση της παραγγελίας μας και έχοντας ήδη παραλάβει 35 νέα αεροσκάφη μέχρι και σήμερα, το σύνολο των μελλοντικών παραδόσεων για τα επόμενα έτη ανέρχεται σε 23 νέα αεροσκάφη, όλα Α321NEO και εκ των οποίων τέσσερα Α321LR, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης εμβέλειας, διάρκειας έως και 7,5 ωρών.
Η Aegean θα συνεχίσει την επένδυση στην λειτουργία του Κέντρου Βάσης Συντήρησης έχοντας ήδη ξεκινήσει νέο κύκλο Προγράμματος Υποτροφιών Εκπαίδευσης Μηχανικών Αεροσκαφών ενώ ήδη από το δεύτερο έτος λειτουργίας της βάσης ένα σημαντικό κομμάτι της παραγωγικής δυναμικότητας κατευθύνεται προς τρίτες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες και ανήκουν στους μεγαλύτερους αεροπορικούς ομίλους διεθνώς».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κυβερνοεπίθεση με στόχο πάροχο υπηρεσιών για συστήματα ελέγχου (check-in) εισιτηρίων και διαβατηρίων και επιβίβασης προκάλεσε προβλήματα λειτουργίας σε ορισμένα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, περιλαμβανομένων αυτών…
«Χαμόγελα» στις τάξεις των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων έχει προκαλέσει το ράλι των ναύλων των VLCCs, οι οποίοι «εκτοξεύτηκαν» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.…
Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…
Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…
Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ιστορία έγραψε η CMA CGM στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, το πλοίο της «CMA CGM Abu Dhabi» κατέγραψε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ: φόρτωσε ταυτόχρονα 15…
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ