
«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό, με τη ζήτηση να διατηρεί τη δυναμική της» τόνισε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης.
Η αυξημένη επιβατική κίνηση που χαρακτήρισε το 2024 συνεχίζεται και το 2025, αφού ήδη στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία μετέφερε 3,1 εκατ. επιβάτες -8% περισσότερους από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024- με 12% αύξηση στη επιβατική κίνηση εξωτερικού. Όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας, η προσφερόμενη χωρητικότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9 εκατ. θέσεις το 2025, ανάπτυξη υψηλότερη υψηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, παρά τους περιορισμούς που εξακολουθούν να επιφέρει η αδυναμία των κατασκευαστών να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς. Για το σύνολο του έτους, η Aegean προγραμματίζει να διαθέσει 21,5 εκατ. θέσεις, με δρομολόγια σε 47 χώρες και 249 προορισμούς.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Γερογιάννης στο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, το οποίο, όπως είπε, συνεχίζεται με συνέπεια, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας.
«Ήδη προχωρήσαμε σε πρόσθετη παραγγελία οκτώ αεροσκαφών τύπου A321neo, ενισχύοντας περαιτέρω τον στόλο μας. Με την επέκταση της παραγγελίας μας και έχοντας ήδη παραλάβει 35 νέα αεροσκάφη μέχρι και σήμερα, το σύνολο των μελλοντικών παραδόσεων για τα επόμενα έτη ανέρχεται σε 23 νέα αεροσκάφη, όλα Α321NEO και εκ των οποίων τέσσερα Α321LR, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης εμβέλειας, διάρκειας έως και 7,5 ωρών.
Η Aegean θα συνεχίσει την επένδυση στην λειτουργία του Κέντρου Βάσης Συντήρησης έχοντας ήδη ξεκινήσει νέο κύκλο Προγράμματος Υποτροφιών Εκπαίδευσης Μηχανικών Αεροσκαφών ενώ ήδη από το δεύτερο έτος λειτουργίας της βάσης ένα σημαντικό κομμάτι της παραγωγικής δυναμικότητας κατευθύνεται προς τρίτες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες και ανήκουν στους μεγαλύτερους αεροπορικούς ομίλους διεθνώς».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ