
«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό, με τη ζήτηση να διατηρεί τη δυναμική της» τόνισε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης.
Η αυξημένη επιβατική κίνηση που χαρακτήρισε το 2024 συνεχίζεται και το 2025, αφού ήδη στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία μετέφερε 3,1 εκατ. επιβάτες -8% περισσότερους από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024- με 12% αύξηση στη επιβατική κίνηση εξωτερικού. Όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας, η προσφερόμενη χωρητικότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9 εκατ. θέσεις το 2025, ανάπτυξη υψηλότερη υψηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, παρά τους περιορισμούς που εξακολουθούν να επιφέρει η αδυναμία των κατασκευαστών να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς. Για το σύνολο του έτους, η Aegean προγραμματίζει να διαθέσει 21,5 εκατ. θέσεις, με δρομολόγια σε 47 χώρες και 249 προορισμούς.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Γερογιάννης στο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, το οποίο, όπως είπε, συνεχίζεται με συνέπεια, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας.
«Ήδη προχωρήσαμε σε πρόσθετη παραγγελία οκτώ αεροσκαφών τύπου A321neo, ενισχύοντας περαιτέρω τον στόλο μας. Με την επέκταση της παραγγελίας μας και έχοντας ήδη παραλάβει 35 νέα αεροσκάφη μέχρι και σήμερα, το σύνολο των μελλοντικών παραδόσεων για τα επόμενα έτη ανέρχεται σε 23 νέα αεροσκάφη, όλα Α321NEO και εκ των οποίων τέσσερα Α321LR, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης εμβέλειας, διάρκειας έως και 7,5 ωρών.
Η Aegean θα συνεχίσει την επένδυση στην λειτουργία του Κέντρου Βάσης Συντήρησης έχοντας ήδη ξεκινήσει νέο κύκλο Προγράμματος Υποτροφιών Εκπαίδευσης Μηχανικών Αεροσκαφών ενώ ήδη από το δεύτερο έτος λειτουργίας της βάσης ένα σημαντικό κομμάτι της παραγωγικής δυναμικότητας κατευθύνεται προς τρίτες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες και ανήκουν στους μεγαλύτερους αεροπορικούς ομίλους διεθνώς».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πλοίο του πολεμικού ναυτικού του Περού συγκρούστηκε με μια πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου της εταιρείας Perenco στον Αμαζόνιο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο άνθρωποι και…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,2% τον Απρίλιο του 2025, σταθερός σε σύγκριση με τον Μάρτιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική…
Η Ελλάδα παραμένει ισχυρά ελκυστικός προορισμός για την αγορά της κρουαζιέρας, η οποία συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη. Σύμφωνα με την Ένωση Λιμένων Ελλάδος…
Σε μια εποχή που η ναυτιλία αντιμετωπίζει πιέσεις για μείωση εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding παρουσιάζει το νέο φεριμπότ…
Η απόφαση επιβολής λιμενικών τελών σε πλοία που πραγματοποιούν port calls στις ΗΠΑ, εφόσον έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα ή βρίσκονται υπό κινεζική διαχείριση, έχει…
Η μετάβαση της ναυτιλίας σε μηδενικές εκπομπές βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υιοθέτηση συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, με πρόσφατο παράδειγμα την ανακοίνωση της Wasaline για…
Η συμμαχία Κίνας και Ρωσίας στο εμπόριο αναμένεται να ανθίσει ακόμα περισσότερο, ή τουλάχιστον αυτό ονειρεύονται οι Ρώσοι εξαγωγείς. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα…
Η τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (carbon capture and storage ‒ CCS) έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο σημαντικούς πυλώνες της ενεργειακής μετάβασης,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ