
«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό, με τη ζήτηση να διατηρεί τη δυναμική της» τόνισε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης.
Η αυξημένη επιβατική κίνηση που χαρακτήρισε το 2024 συνεχίζεται και το 2025, αφού ήδη στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία μετέφερε 3,1 εκατ. επιβάτες -8% περισσότερους από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024- με 12% αύξηση στη επιβατική κίνηση εξωτερικού. Όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας, η προσφερόμενη χωρητικότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9 εκατ. θέσεις το 2025, ανάπτυξη υψηλότερη υψηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, παρά τους περιορισμούς που εξακολουθούν να επιφέρει η αδυναμία των κατασκευαστών να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς. Για το σύνολο του έτους, η Aegean προγραμματίζει να διαθέσει 21,5 εκατ. θέσεις, με δρομολόγια σε 47 χώρες και 249 προορισμούς.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Γερογιάννης στο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, το οποίο, όπως είπε, συνεχίζεται με συνέπεια, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας.
«Ήδη προχωρήσαμε σε πρόσθετη παραγγελία οκτώ αεροσκαφών τύπου A321neo, ενισχύοντας περαιτέρω τον στόλο μας. Με την επέκταση της παραγγελίας μας και έχοντας ήδη παραλάβει 35 νέα αεροσκάφη μέχρι και σήμερα, το σύνολο των μελλοντικών παραδόσεων για τα επόμενα έτη ανέρχεται σε 23 νέα αεροσκάφη, όλα Α321NEO και εκ των οποίων τέσσερα Α321LR, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης εμβέλειας, διάρκειας έως και 7,5 ωρών.
Η Aegean θα συνεχίσει την επένδυση στην λειτουργία του Κέντρου Βάσης Συντήρησης έχοντας ήδη ξεκινήσει νέο κύκλο Προγράμματος Υποτροφιών Εκπαίδευσης Μηχανικών Αεροσκαφών ενώ ήδη από το δεύτερο έτος λειτουργίας της βάσης ένα σημαντικό κομμάτι της παραγωγικής δυναμικότητας κατευθύνεται προς τρίτες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες και ανήκουν στους μεγαλύτερους αεροπορικούς ομίλους διεθνώς».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ