
Τις ανησυχίες του για τα απόνερα του καθεστώτος λιμενικών τελών σε κινεζικά πλοία, το οποίο ανακοίνωσε πρόσφατα η αμερικανική κρατική διοίκηση, εξέφρασε το World Shipping Council (WSC), που εκπροσωπεί τις εταιρείες τακτικών γραμμών.
Όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται στην ανακοίνωση, το μέτρο αυτό θα πλήξει το εμπόριο εντός των ΗΠΑ, τους εγχώριους παραγωγούς και υπονομεύει τις όποιες προσπάθειες για την ανάπτυξη της εγχώριας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
«Η αναζωογόνηση του ναυτιλιακού τομέα των ΗΠΑ είναι ένας σημαντικός και ευρέως κοινός στόχος, ο οποίος απαιτεί μια μακροπρόθεσμη νομοθετική και βιομηχανική στρατηγική. Χαιρετίσαμε το όραμα που περιγράφεται στο εκτελεστικό διάταγμα του Προέδρου, το οποίο προτείνει στοχευμένες πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, των λιμένων και της ανθεκτικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας. Δυστυχώς, το καθεστώς τελών που ανακοινώθηκε είναι ένα βήμα προς τη λάθος κατεύθυνση, καθώς θα αυξήσει τις τιμές για τους καταναλωτές, θα αποδυναμώσει το εμπόριο των ΗΠΑ και δεν θα συμβάλει ουσιαστικά στην αναζωογόνηση της αμερικανικής ναυτιλιακής βιομηχανίας», δήλωσε ο Joe Kramek, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του World Shipping Council.
Στο πλαίσιο αυτό, το WSC επαναλαμβάνει τη δέσμευσή του για συνεργασία με την αμερικανική διοίκηση και τους stakeholders του κλάδου σε λύσεις που θα ενδυναμώσουν την εγχώρια ναυτιλιακή βιομηχανία. Λύσεις όπως «στοχευμένα επενδυτικά κίνητρα, βελτιώσεις υποδομών και εξορθολογισμός των κανονιστικών διαδικασιών μπορούν να αποφέρουν μόνιμα οφέλη, χωρίς να διαταράξουν το αμερικανικό εμπόριο ή να αυξήσουν το κόστος για τους Αμερικανούς παραγωγούς και καταναλωτές», υπογραμμίζει η ανακοίνωση. Το WSC εστιάζει επίσης, στην ανακοίνωσή του, στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η ναυπηγική βιομηχανία των ΗΠΑ, όπως οι συνεχιζόμενες ελλείψεις εργατικού δυναμικού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες της Αυστραλίας φαίνεται να κεντρίζουν το ενδιαφέρον του δισεκατομμυριούχου Γκαουτάμ Αντάνι, καθώς ο ινδικός όμιλος Adani επεκτείνει δυναμικά την παρουσία του στο…
Την άμεση διερεύνηση του τραγικού δυστυχήματος στο λιμάνι της Πάτρας όπου μια 47χρονη επίκουρος ναυτικός επιβατηγού πλοίου έχασε τη ζωή της όταν παρασύρθηκε θανάσιμα…
47χρονη ημεδαπής καταγωγής ναυτικός μέλος πληρώματος Ε/Γ-Ο/Γ σημαίας Ιταλίας τραυματίστηκε θανάσιμα κατά τη διαδικασία φορτοεκφορτώσης τράκτορα με επικαθήμενο στο λιμάνι της Πάτρας.
Το Πακιστάν έκλεισε σήμερα τον εναέριο χώρο του για όλα τα ινδικά αεροσκάφη, μια σημαντική εξέλιξη που διέκοψε πολλές διεθνείς πτήσεις και έφερε τα…
Περίπου 82.000 λίτρα πετρελαίου διέρρευσαν στον Δούναβη κατά τη μεταφορά σε φορτηγίδα, περίπου 20 χιλιόμετρα από το Βελιγράδι, προκαλώντας κίνδυνο ρύπανσης του ποταμού, τόνισε…
Το πρώτο «Repowering Αιολικών Πάρκων» στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε πρόσφατα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, η οποία προχώρησε σε αντικατάσταση παλιών ανεμογεννητριών που ολοκλήρωσαν τον κύκλο…
Καθώς οι προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας και του κλάδου μεταφορών παραμένουν θολές, επικρατεί προβληματισμός για το μέλλον της ζήτησης για αερομεταφορές τους επόμενους μήνες.…
Στον απόηχο της επίσημης ανακοίνωσης των ΗΠΑ για την επιβολή λιμενικών τελών σε κινεζικά πλοία, η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναγκάζεται να προσαρμοστεί στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ