
Αλλαγή στρατηγικής πραγματοποιεί ο Αριστείδης Πίττας όσον αφορά τις εταιρείες Euroseas και Euroholdings. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η Euroholdings -μέχρι πρότινος θυγατρική της Euroseas- θα αποτελέσει το νέο spin-off του ομίλου. Μάλιστα, θα εισαχθεί και στον NASDAQ περί τα μέσα Μαρτίου.
Οι μέτοχοι της Euroseas θα λάβουν μία μετοχή της Euroholdings για κάθε 2,5 μετοχές της Euroseas που κατέχουν. Οι κοινές μετοχές της Euroseas θα συνεχίσουν να τελούν υπό διαπραγμάτευση (στον NASDAQ) με το σύμβολο «ESEA» ενώ εκείνες της Euroholdings με το σύμβολο EHLD (από τις 18 Μαρτίου 2025).
Η κίνηση αυτή οδηγεί σε αλλαγές και στον στόλο της Euroseas. Η Euroseas Ltd. θα διατηρήσει ένα στόλο 22 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εστιάζοντας στην ενεργειακή αποδοτικότητα και το χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η Euroholdings Ltd. θα διαχειρίζεται ανεξάρτητα δύο πλοία, εστιάζοντας σε πλοία μεγαλύτερης ηλικίας.
Όπως υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο κ. Πίττας: «Η Euroholdings θα εστιάζει στη διαχείριση πλοίων μεγαλύτερης ηλικίας, διαχειρίζοντάς τα πιθανά μέχρι το πέρας της οικονομικής τους ζωής. Επιπλέον, θα έχει την ευκαιρία να διερευνήσει ευκαιρίας και σε πλοία άλλων κλάδων της ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ