
Σημαντικό βήμα προς την περιβαλλοντικά βιώσιμη ναυτιλία έκανε η WinGD, με την παρουσίαση του ενσωματωμένου στον κινητήρα συστήματος Καταλυτικής Μείωσης (iSCR) ως λύση για την εκπομπή των οξειδίων του αζώτου (NOx) σε δίχρονους θαλάσσιους κινητήρες. Η τεχνολογία αυτή, η οποία μόλις έλαβε έγκριση τύπου, θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά σε εμπορικούς κινητήρες, επιτρέποντας στα πλοία να συμμορφωθούν με τις αυστηρές απαιτήσεις του κανονισμού IMO Tier III.
Το iSCR, βασισμένο στην τεχνολογία της Επιλεκτικής Καταλυτικής Μείωσης (SCR), επιτυγχάνει αποτελεσματική διαχείριση των καυσαερίων, μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές NOx. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα SCR, τα οποία τοποθετούνται εκτός κινητήρα, η λύση της WinGD είναι πλήρως ενσωματωμένη, απλοποιώντας τις σωληνώσεις και μειώνοντας τη συνολική πολυπλοκότητα της εγκατάστασης.
Η εφαρμογή της τεχνολογίας iSCR έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα. Αρχικά, διευκολύνει τις διαδικασίες δοκιμών και πιστοποίησης, καθώς το σύστημα μπορεί να ελεγχθεί σε συνδυασμό με τον κινητήρα πριν από την εγκατάσταση στο πλοίο. Επίσης, εκμεταλλεύεται τη θερμότητα των καυσαερίων για τη δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών επεξεργασίας, βελτιώνοντας έτσι την ενεργειακή αποδοτικότητα. Παράλληλα, η λύση μειώνει τις απαιτήσεις σε εξοπλισμό εκτός κινητήρα, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία στον σχεδιασμό του μηχανοστασίου.
Μετά από περισσότερα από δύο χρόνια δοκιμών, η βελτιωμένη έκδοση της iSCR περιλαμβάνει σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως μειωμένο κόστος υλικών και παραγωγής, καθώς και ενσωματωμένη μονάδα θέρμανσης, που επιτρέπει τη χρήση μαζούτ (HFO). Επιπλέον, η τεχνολογία έχει βελτιωθεί ώστε να ελαχιστοποιεί τη διαφυγή αμμωνίας, καθιστώντας τη συνολικά πιο αποδοτική και φιλικότερη προς το περιβάλλον. Προς το παρόν, η τεχνολογία iSCR είναι διαθέσιμη ως επιλογή για τους κινητήρες WinGD με διάμετρο κυλίνδρου 52 εκ. και 62 εκ., με δυνατότητα λειτουργίας με μαζούτ, αμμωνία ή μεθανόλη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων (ΕΕΝ) με ανακοίνωσή της εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για τον αποκλεισμό της πρότασης του μέλους της, Ομίλου ONEX Shipyards…

Μέσω της πλατφόρμας «myNAFTILIAlive» μπορούν, από σήμερα 8 Δεκεμβρίου, οι ναυτικοί να προγραμματίζουν τα ραντεβού τους για 8 επιπλέον διαδικασίες που αφορούν σε έκδοση…

Σεισμική δόνηση 7,6 βαθμών σημειώθηκε στην επαρχία Αομόρι, και έγινε αισθητός σε μεγάλο μέρος της βόρειας και ανατολικής Ιαπωνίας, σύμφωνα με το αμερικανικό γεωδυναμικό…

Ηράκλειο Στην πίστα του Αεροδρομίου Ηρακλείου «Ν.Καζαντζάκης» κατάφεραν να μπουν αγροτοκτηνοτρόφοι που από νωρίς το πρωί, πραγματοποιούν και στο Ηράκλειο κινητοποιήσεις. Ως συνέπεια της…

Η εισαγωγή λειτουργιών τηλεχειρισμού (Remote Control Functions) σε μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου (FPSO) αποτελεί μια από τις πλέον καινοτόμες κατευθύνσεις ψηφιακού εκσυγχρονισμού…

Μια από τις πιο κρίσιμες διπλωματικές συναντήσεις των τελευταίων μηνών για το Ουκρανικό θα πραγματοποιηθεί σήμερα το απόγευμα στο Λονδίνο παρουσία του προέδρου της…

Μια πρωτοφανή καθίζηση στις εμπορικές ροές αγροτικών προϊόντων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αποκαλύπτουν τα δεδομένα της AXSMarine, καταγράφοντας ιστορικό χαμηλό δεκαετίας. Ειδικότερα, για το…

Σε δίωξη κατά οκτώ ναυτιλιακών εταιρειών προέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Επιτροπή) της Νότιας Αφρικής. Οι οκτώ εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι οι: Maersk South Africa…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ