
Σημαντικό βήμα προς την περιβαλλοντικά βιώσιμη ναυτιλία έκανε η WinGD, με την παρουσίαση του ενσωματωμένου στον κινητήρα συστήματος Καταλυτικής Μείωσης (iSCR) ως λύση για την εκπομπή των οξειδίων του αζώτου (NOx) σε δίχρονους θαλάσσιους κινητήρες. Η τεχνολογία αυτή, η οποία μόλις έλαβε έγκριση τύπου, θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά σε εμπορικούς κινητήρες, επιτρέποντας στα πλοία να συμμορφωθούν με τις αυστηρές απαιτήσεις του κανονισμού IMO Tier III.
Το iSCR, βασισμένο στην τεχνολογία της Επιλεκτικής Καταλυτικής Μείωσης (SCR), επιτυγχάνει αποτελεσματική διαχείριση των καυσαερίων, μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές NOx. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα SCR, τα οποία τοποθετούνται εκτός κινητήρα, η λύση της WinGD είναι πλήρως ενσωματωμένη, απλοποιώντας τις σωληνώσεις και μειώνοντας τη συνολική πολυπλοκότητα της εγκατάστασης.
Η εφαρμογή της τεχνολογίας iSCR έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα. Αρχικά, διευκολύνει τις διαδικασίες δοκιμών και πιστοποίησης, καθώς το σύστημα μπορεί να ελεγχθεί σε συνδυασμό με τον κινητήρα πριν από την εγκατάσταση στο πλοίο. Επίσης, εκμεταλλεύεται τη θερμότητα των καυσαερίων για τη δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών επεξεργασίας, βελτιώνοντας έτσι την ενεργειακή αποδοτικότητα. Παράλληλα, η λύση μειώνει τις απαιτήσεις σε εξοπλισμό εκτός κινητήρα, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία στον σχεδιασμό του μηχανοστασίου.
Μετά από περισσότερα από δύο χρόνια δοκιμών, η βελτιωμένη έκδοση της iSCR περιλαμβάνει σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως μειωμένο κόστος υλικών και παραγωγής, καθώς και ενσωματωμένη μονάδα θέρμανσης, που επιτρέπει τη χρήση μαζούτ (HFO). Επιπλέον, η τεχνολογία έχει βελτιωθεί ώστε να ελαχιστοποιεί τη διαφυγή αμμωνίας, καθιστώντας τη συνολικά πιο αποδοτική και φιλικότερη προς το περιβάλλον. Προς το παρόν, η τεχνολογία iSCR είναι διαθέσιμη ως επιλογή για τους κινητήρες WinGD με διάμετρο κυλίνδρου 52 εκ. και 62 εκ., με δυνατότητα λειτουργίας με μαζούτ, αμμωνία ή μεθανόλη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην κατασκευή ενός ειδικού πιλοτικού υβριδικού έργου στην Αστυπάλαια, το οποίο θα συνδυάζει την ηλιακή ενέργεια και την ηλεκτροχημική αποθήκευση προχωρά η ΔΕΗ. Συγκεκριμένα,…
Με δεκαετίες εμπειρίας στην ανάπτυξη τεχνολογικά προηγμένων συστημάτων, ισχυρή τεχνογνωσία στην Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D) διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, και έξι κορυφαίες εταιρείες…
H Κίνα θα ξεπεράσει την Αυστραλία ως ο μεγαλύτερος παραγωγός λιθίου, του μετάλλου που χρησιμοποιείται στην κατασκευή μπαταριών. Μάλιστα, η πρόσφατη έκθεση της Fastmarkets,…
Σημαντική ημέρα για χιλιάδες υποψηφίους και υποψήφιες των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025 αποτελεί η σημερινή, Πέμπτη 26 Ιουνίου. Συγκεκριμένα, άνοιξε επίσημα η πλατφόρμα του υπουργείου…
Ένα ακόμα βήμα για την ενίσχυση και την ανανέωση του στόλου της πραγματοποίησε η Performance Shipping Management Inc. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε την επιτυχή…
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ηγετική δύναμη στους τομείς της ναυτιλιακής τεχνολογίας και των βιομηχανικών & ενεργειακών αυτοματισμών, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά…
Η Vsltec, μια ψηφιακή πλατφόρμα που αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι ναυτιλιακές εταιρείες προμηθεύονται τεχνικές υπηρεσίες, ανακοίνωσε σήμερα την επιτυχή ολοκλήρωση του…
Με επιτυχία πραγματοποίησαν ο ΑΔΜΗΕ και η Ariadne Interconnection τη μεταφορά ηλεκτρικών φορτίων 320 MW από την Κρήτη προς την Αττική, μέσω της νέας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ