
Σημαντικό βήμα προς την περιβαλλοντικά βιώσιμη ναυτιλία έκανε η WinGD, με την παρουσίαση του ενσωματωμένου στον κινητήρα συστήματος Καταλυτικής Μείωσης (iSCR) ως λύση για την εκπομπή των οξειδίων του αζώτου (NOx) σε δίχρονους θαλάσσιους κινητήρες. Η τεχνολογία αυτή, η οποία μόλις έλαβε έγκριση τύπου, θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά σε εμπορικούς κινητήρες, επιτρέποντας στα πλοία να συμμορφωθούν με τις αυστηρές απαιτήσεις του κανονισμού IMO Tier III.
Το iSCR, βασισμένο στην τεχνολογία της Επιλεκτικής Καταλυτικής Μείωσης (SCR), επιτυγχάνει αποτελεσματική διαχείριση των καυσαερίων, μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές NOx. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα SCR, τα οποία τοποθετούνται εκτός κινητήρα, η λύση της WinGD είναι πλήρως ενσωματωμένη, απλοποιώντας τις σωληνώσεις και μειώνοντας τη συνολική πολυπλοκότητα της εγκατάστασης.
Η εφαρμογή της τεχνολογίας iSCR έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα. Αρχικά, διευκολύνει τις διαδικασίες δοκιμών και πιστοποίησης, καθώς το σύστημα μπορεί να ελεγχθεί σε συνδυασμό με τον κινητήρα πριν από την εγκατάσταση στο πλοίο. Επίσης, εκμεταλλεύεται τη θερμότητα των καυσαερίων για τη δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών επεξεργασίας, βελτιώνοντας έτσι την ενεργειακή αποδοτικότητα. Παράλληλα, η λύση μειώνει τις απαιτήσεις σε εξοπλισμό εκτός κινητήρα, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία στον σχεδιασμό του μηχανοστασίου.
Μετά από περισσότερα από δύο χρόνια δοκιμών, η βελτιωμένη έκδοση της iSCR περιλαμβάνει σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως μειωμένο κόστος υλικών και παραγωγής, καθώς και ενσωματωμένη μονάδα θέρμανσης, που επιτρέπει τη χρήση μαζούτ (HFO). Επιπλέον, η τεχνολογία έχει βελτιωθεί ώστε να ελαχιστοποιεί τη διαφυγή αμμωνίας, καθιστώντας τη συνολικά πιο αποδοτική και φιλικότερη προς το περιβάλλον. Προς το παρόν, η τεχνολογία iSCR είναι διαθέσιμη ως επιλογή για τους κινητήρες WinGD με διάμετρο κυλίνδρου 52 εκ. και 62 εκ., με δυνατότητα λειτουργίας με μαζούτ, αμμωνία ή μεθανόλη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
UMAR Shipping Services Ltd, part of the UW Group, is proud to announce that it has been awarded with the Corporate Social Responsibility (CSR)…
Τις απόψεις τους σχετικά με το ακανθώδες ζήτημα των εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και τις λεπτές ισορροπίες μεταξύ αναβάθμισης του υπάρχοντος στόλου ή επέκτασης μέσω…
Τα Ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στη Σύρο φιλοξένησαν από την 1η έως και την 3η Οκτωβρίου τις εργασίες δύο σημαντικών επιτροπών της Διεθνούς Ένωσης Ανεξάρτητων…
Υπέκυψε στα τραύματά του ένα μέλος του πληρώματος του υπό ολλανδική σημαία φορτηγού πλοίου «Minervagracht», το οποίο δέχθηκε επίθεση από τους αντάρτες Χούθι στον…
«Η στρατηγική σχέση της Ελλάδας με τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είναι αναβαθμισμένη και σαφώς ισχυροποιημένη. Μελετούμε από κοινού ένα ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο πλαίσιο, που…
Στην καθοριστική σημασία που διαδραματίζουν οι ναυτικοί, αλλά και γενικότερα στον ανθρώπινο παράγοντα στον κλάδο της ναυτιλίας, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση η Karin Orsel, Πρόεδρος…
Την ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στη ναυτιλία τακτικών γραμμών σκιαγραφεί με νέα της ανάλυση η Sea-Intelligence. Βάσει των δεδομένων σχετικά με την εξέλιξη…
Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική Xclusiv αναλύει τα στατιστικά δεδομένα του υπάρχοντος εμπορικού στόλου, αλλά και των παραγγελιών για νεότευκτα. Ο υπάρχων στόλος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ