
To κρουαζιερόπλοιο «MSC Sinfonia» στον λιμένα Πειραιά για το έτος 2025, υποδέχθηκε η ΟΛΠ ΑΕ διοργανώνοντας ειδική εκδήλωση όπου ο DCEO της εταιρείας Cpt. Jin Beiyuan αντάλλαξε τιμητικές πλακέτες με τον Cpt. του πλοίου Mr. Giuseppe Cazzano.
Το πλοίο χωρητικότητας 2.646 επιβατών, έχει μήκος 274,9 μέτρα, διαθέτει 13 καταστρώματα και αναμένεται να πραγματοποιήσει συνολικά 52 αφίξεις μέχρι το τέλος της χρονιάς.
H MSC Cruises δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά πραγματοποιώντας ως επί το πλείστον κρουαζιέρες αποεπιβίβασης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Το 2025 αναμένεται να προσεγγίσει τον λιμένα 110 φορές με τα πλοία της: «MSC Sinfonia», «MSC Fantasia», «MSC Armonia» καθώς και το πολυτελές «Explora I» καταγράφοντας σημαντική αύξηση στον αριθμό των αφίξεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Επισημαίνεται ότι συνεχίζεται και για τη νέα χρονιά η ανοδική τάση της κρουαζιέρας homeporting στο λιμάνι Πειραιά, καθώς σύμφωνα με τις προκρατήσεις για το 2025 αναμένεται να ξεπεραστεί η επίδοση ρεκόρ του 1 εκατ. επιβατών Homeporting που επιτεύχθηκε το 2024. Με βάση τα παραπάνω μεγέθη, ο Πειραιάς έχει πλέον καθιερωθεί στα τρία κορυφαία λιμάνια homeport κρουαζιέρας στη Μεσόγειο.
Τα οφέλη που προκύπτουν από το homeporting για την τοπική και εθνική οικονομία είναι πολυάριθμα, καθώς συμβάλλει στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και στην αύξηση των εσόδων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο, στην εστίαση, στον κλάδο προμηθειών και επισκευών πλοίων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ