
Ο ηγετικός όμιλος δεξαμενοπλοίων της Ρωσίας, η Sovcomflot, ανακοίνωσε την Τρίτη 14 Ιανουαρίου ότι οι νέες αμερικανικές κυρώσεις θα δημιουργήσουν επιπλέον λειτουργικές δυσκολίες και κατηγόρησε τη Δύση ότι υπονομεύει το παγκόσμιο σύστημα εμπορικής ναυτιλίας.
«Τα πλοία της εταιρείας δεν ανήκουν στον “σκιώδη στόλο”», δήλωσε η Sovcomflot. «Οι κυρώσεις σε βάρος της Sovcomflot δεν οφείλονται σε παραβιάσεις εκ μέρους της εταιρείας και δεν έχουν νομική βάση, οφείλονται μόνο σε πολιτικά συμφέροντα μεμονωμένων χωρών, περιλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών».
Σημειώνεται ότι η Sovcomflot είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στη Ρωσία και διαχειρίζεται σημαντικό αριθμό δεξαμενόπλοιων. «Η επιβολή νέων κυρώσεων σε βάρος πλοίων της Sovcomflot δημιουργεί επιπρόσθετες λειτουργικές δυσκολίες», επισήμανε.
«Η Sovcomflot εξακολουθεί να εργάζεται συστηματικά προκειμένου να ελαχιστοποιήσει την αρνητική επίδραση των κυρώσεων στη λειτουργία της. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία θα συνεχίσει να τηρεί τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας και ποιότητας των θαλάσσιων μεταφορών και να συμμορφώνεται με όλους τους εφαρμοστέους νόμους και απαιτήσεις», ανέφερε.
Η κυβέρνηση του προέδρου των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν επέβαλε την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου το μεγαλύτερο πακέτο κυρώσεων μέχρι τώρα, θέτοντας στο στόχαστρο τα έσοδα της Ρωσίας από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο που τροφοδοτούν τον πόλεμό της εναντίον της Ουκρανίας.
Το υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ ταυτοποίησε 69 πλοία της Sovcomflot, συμπεριλαμβανομένων 54 δεξαμενόπλοιων και τεσσάρων LNG carriers, τα οποία έχουν μπλοκαριστεί.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ