
Το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο ανακοίνωσε ότι το Διοικητικό του Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα να διορίσει τον νυν Βοηθό Γενικό Διευθυντή/Διευθυντή Τεχνικού Τμήματος, κ. Αλέξανδρο Ιωσηφίδη, ως τον επόμενο Γενικό Διευθυντή. Ο κ. Ιωσηφίδης θα διαδεχθεί τον κ. Θωμά Α. Καζάκο, ο οποίος θα αναλάβει ως ο νέος Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου στο Λονδίνο, από την 1η Απριλίου 2025.
Συμπληρώνοντας φέτος τριάντα χρόνια παραγωγικής θητείας στο Επιμελητήριο, ο κ. Ιωσηφίδης, είναι κάτοχος πτυχίου και μεταπτυχιακού στη Μηχανολογία. Ξεκίνησε την καριέρα του ως Μηχανολόγος Μηχανικός το 1986 και εργάστηκε στην Αμερική, Κύπρο και Λιβύη. Το 1992 εργοδοτήθηκε στον Κυπριακό Νηογνώμονα όπου εκπαιδεύτηκε ως επιθεωρητής πλοίων. Το 2015, μετά από πρόταση που υποβλήθηκε στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΔΝΟ) από την Κυπριακή Ναυτιλιακή Διοίκηση, διορίστηκε από τον ΔΝΟ ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής Καλής Θέλησης» για την Κύπρο με ρόλο την προώθηση των ναυτικών και ναυτιλιακών επαγγελμάτων στους νέους, τίτλο τον οποίο κατέχει μέχρι σήμερα.
Ο κ. Ιωσηφίδης δήλωσε ότι: «Με τιμά βαθιά η εμπιστοσύνη του Διοικητικού Συμβουλίου να υπηρετήσω ως ο επόμενος Γενικός Διευθυντής του Κυπριακού Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου. Καθώς συμπληρώνω τα 30 χρόνια υπηρεσίας στο Επιμελητήριο, δεσμεύομαι να οικοδομήσω πάνω στο ουσιαστικό έργο που έχει επιτελεστεί ήδη, προωθώντας δυναμικά τα συμφέροντα της Κυπριακής Ναυτιλίας και διατηρώντας το ζωτικό ρόλο του κλάδου μας στην παγκόσμια σκηνή. Προσβλέπω στην ήδη στενή συνεργασία με το Διοικητικό Συμβούλιο, τα Μέλη και τους Συνεργάτες μας για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που βρίσκονται μπροστά μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντικές απώλειες κατέγραψε σε εβδομαδιαία βάση η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να υποχωρούν για 14η διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Μια πρόσφατη εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική αξιοποίηση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ήρθε από τη συνεργασία των Kawasaki…
Στην έκθεση Gastech 2025, που διεξήχθη στο Μιλάνο, η Samsung Heavy Industries (SHI) ανακοίνωσε την πρώτη παγκοσμίως έγκριση τύπου (AiP) για υιοθέτηση πυρηνικού αντιδραστήρα…
Ισχυρό πλήγμα υπέστη η αυστραλιανή εταιρεία φυσικού αερίου Santos, μετά το «ναυάγιο» της εξαγοράς της από κοινοπραξία με επικεφαλής τον κολοσσό ADNOC. Συγκεκριμένα, την…
Η προσφορά χωρητικότητας των δεξαμενόπλοιων, σε γενικό πλαίσιο, βρίσκεται σε σχετικά υψηλά επίπεδα, ενώ παράλληλα επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς, ιδίως αν λάβει κανείς υπόψη…
Αναντίρρητα, την τελευταία πενταετία η διεθνής κοινότητα έχει ταλανιστεί από αλλεπάλληλες κρίσεις −γεωπολιτικές, υγειονομικές, ενεργειακές− που έχουν επηρεάσει το σύνολο των βιομηχανιών, με το…
Η αξιοποίηση των εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων γνωρίζει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης.…
Τα Capesizes συνεχίζουν να κυριαρχούν στην αγορά των πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και τον Σεπτέμβριο, με τα κέρδη τους να παραμένουν ανθεκτικά εν μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ