
Η Jaguar Land Rover (JLR) κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση, συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία Sail for Change της UECC. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η JLR συνεργάζεται με την UECC για τη μεταφορά των οχημάτων της μέσω πλοίων που χρησιμοποιούν υγροποιημένο βιομεθάνιο (LBM), ένα καύσιμο χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Αυτή η στρατηγική επιλογή ενισχύει τη βιωσιμότητα της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας της JLR, υιοθετώντας προηγμένες τεχνολογίες στη θαλάσσια μεταφορά.
Η πρωτοβουλία Sail for Change, που ξεκίνησε το 2024, βασίζεται σε μια καινοτόμο τεχνολογική υποδομή που αξιοποιεί το LBM, γνωστό και ως bioLNG. Η χρήση του LBM ξεπερνά τις ήδη σημαντικές μειώσεις εκπομπών που επιτυγχάνονται με το LNG, μειώνοντας τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 25% ή περισσότερο. Ταυτόχρονα, η τεχνολογία αυτή εξαλείφει σχεδόν πλήρως τις εκπομπές σωματιδίων, οξειδίων αζώτου και θείου, καθιστώντας τη μία από τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές για τη ναυτιλία.
Η UECC χρησιμοποιεί το LBM ήδη σε πέντε πλοία Pure Car and Truck Carriers (PCTCs) που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία μικρών αποστάσεων στην Ευρώπη. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει ουδέτερες εκπομπές άνθρακα κατά τη φόρτωση και την εκφόρτωση.
Η επέκταση της πρωτοβουλίας στηρίζεται σε μια νέα συμφωνία προμήθειας με την Titan Clean Fuels, εξασφαλίζοντας την παροχή LBM στο λιμάνι της Ζεεμπρούγκε για το 2025. Η συμφωνία αυτή προβλέπει μείωση άνω των 75.000 τόνων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μειώσει τις εισαγωγές ουκρανικών σιτηρών και ζάχαρης έως και 80% για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των αγροτών της, σύμφωνα με…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με τον γαλλικό κολοσσό να σπάει πρόσφατα το φράγμα των 4 εκατ. TEUs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ