
Η πρωτεύουσα του Βιετνάμ, το Ανόι, καλύπτεται από πυκνό νέφος τις τελευταίες εβδομάδες, καθιστώντας την πρώτη στον κατάλογο με τις πιο μολυσμένες πόλεις στον κόσμο την ώρα που η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι θα προωθήσει την κυκλοφορία περισσότερων ηλεκτρικών οχημάτων για να περιορίσει το πρόβλημα.
Τα επίπεδα των επικίνδυνων αιωρούμενων σωματιδίων, γνωστών ως PM2.5, στο Ανόι μετρήθηκαν στα 266 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο νωρίς σήμερα το πρωί -η υψηλότερη μέτρηση στον κατάλογο με τις πιο μολυσμένες πόλεις, σύμφωνα με την AirVisual, η οποία παρέχει ανεξάρτητες πληροφορίες για την ατμοσφαιρική ρύπανση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό.
Η χώρα αυτή της Νοτιοανατολικής Ασίας, ένας περιφερειακός κατασκευαστικός κόμβος με μια από τις γρηγορότερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στην Ασία, αναφέρει σοβαρή ατμοσφαιρική ρύπανση στις μεγαλύτερες πόλεις της επί σειρά ετών και κυρίως στο Ανόι.
Το πυκνό νέφος προκαλείται κυρίως από το κυκλοφοριακό πρόβλημα, από την καύση των απορριμμάτων και από τις βιομηχανικές δραστηριότητες.
“Εμείς οι ηλικιωμένοι το βιώνουμε πολύ ξεκάθαρα όταν υποφέρουμε από προβλήματα του αναπνευστικού που προκαλούν δύσνποια”, λέει ο Λου Μιχ Ντουκ, ένας 64χρονος. “Η κατάσταση δείχνει ότι έχει επιδεινωθεί τον τελευταίο καιρό”.
Αλλά και οι νεότεροι παραπονιούνται.
“Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν η ομίχλη … αλλά στη συνέχεια διαπίστωσα ότι στην πραγματικότητα είναι λεπτόκοκκη σκόνη που περιορίζει την όρασή μου και με κάνει να νιώθω ότι δεν είναι υγιές να αναπνεύσω”, λέει η 21χρονη φοιτήτρια Νγκουέν Νιχ Χουόνγκ.
Μιλώντας σε χθεσινή συνάντηση με τις αρχές του υπουργείου Μεταφορών, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Τραν Χονγκ Χα έκανε έκκληση για να επιταχυνθεί η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα στο πλαίσιο των προσπαθειών για μείωση της μόλυνσης, μετέδωσαν τα κρατικά μέσα ενημέρωσης.
Μέχρι στιγμής το Ανόι έχει θέσει στόχο για την μετατροπή στην ηλεκτροκίνηση τουλάχιστον του 50% των λεωφορείων και του 100% των ταξί μέχρι το 2030.
“Αυτή είναι η ευθύνη του κράτους προς τους πολίτες και θα πρέπει να γίνουν εγκαίρως συγκεκριμένες ενέργειες”, είπε ο Χα σύμφωνα με την εφημερίδα Tien Phong.
Τα υπουργεία Φυσικών Πόρων, Περιβάλλοντος και Υγείας δεν απάντησαν άμεσα σε αίτημα του Ρόιτερς να σχολιάσουν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η γερμανική εταιρεία logistics HHLA ανακοίνωσε πρόσφατα την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών στον τερματικό σταθμό Eurobridge, που βρίσκεται στο Batiovo της δυτικής Ουκρανίας. Η…
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΚΤ αποφάσισε νωρίτερα να μειώσει τα τρία βασικά επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσης. Ειδικότερα, η απόφασή του να μειώσει το…
Αμετάβλητες σχεδόν παρέμειναν οι εξαγωγές πετρελαίου της Βενεζουέλας τον Μάιο, παρά την κατακόρυφη πτώση των αποστολών προς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με στοιχεία της…
Σε συμφωνία-ορόσημο για το μέλλον της βιομηχανίας ανακύκλωσης πλοίων προχώρησε η Höegh Autoliners. Η συμφωνία με τη Nordic Circles, αξίας $128 εκατ., περιλαμβάνει την…
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του νορβηγικού νηογνώμονα (DNV), ο αριθμός των θαλάσσιων ατυχημάτων κατέγραψε αύξηση 42% την περίοδο 2018-2024, την ίδια στιγμή που…
Ένα σημαντικό ορόσημο αποανθρακοποίησης κατέγραψε πρόσφατα ο λιμένας του Άμστερνταμ, εγκαινιάζοντας τις νέες υποδομές ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων. Συγκεκριμένα, την τρέχουσα εβδομάδα εκκίνησε η παροχή…
Πραγματοποιήθηκε την, Τετάρτη 4 Ιουνίου, η τελετή καθέλκυσης της Φρεγάτας «ΦΟΡΜΙΩΝ» στις εγκαταστάσεις της Naval Group, στη Λοριάν (Lorient) της Γαλλίας. Στην τελετή παρέστη…
Νέα εποχή «ξημέρωσε» για την γερμανική κατασκευαστική εταιρεία MAN Energy Solutions, καθώς μετονομάστηκε σε «Everllence». Ο CEO της εταιρείας Uwe Lauber , αποκάλυψε τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ