
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Adnoc Logistics and Services (ADNOC L&S), του ναυπηγείου Jiangnan, της GTT και της WinGD, ενσωματώνει πρωτοποριακές τεχνολογίες, που θέτουν νέα πρότυπα για την ενεργειακή αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα.
Το «Al Shelila» ενσωματώνει προηγμένα συστήματα, όπως οι κινητήρες WinGD 5X72DF-2.1 με το σύστημα iCER, που μειώνει τις εκπομπές μεθανίου και αυξάνει την απόδοση καυσίμου. Επιπλέον, το πλοίο χρησιμοποιεί το σύστημα συγκράτησης φορτίου GTT Mark III Flex, το οποίο επιτυγχάνει ρυθμό εξάτμισης μόλις 0,085% την ημέρα, εξασφαλίζοντας αποδοτική διαχείριση του LNG. Για την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας, το «Al Shelila» διαθέτει δύο γεννήτριες άξονα, ενώ το Jiangnan Intelligent Ship System (JNIS) παρέχει βελτιστοποίηση ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας το κόστος λειτουργίας και τις συνολικές εκπομπές.
Το «Al Shelila» είναι το πρώτο μεγάλο δεξαμενόπλοιο LNG τύπου Mark III που κατασκευάστηκε στην Κίνα και παραδόθηκε δύο μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα. Η επιτυχία αυτή βασίστηκε στη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένου του DNV, ο οποίος παρείχε τεχνογνωσία και καθοδήγηση για τη συμμόρφωση με αυστηρούς κανονισμούς και πρότυπα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Η Mediterranean Shipping Company (MSC) Group ενδιαφέρεται να αναλάβει τη διαχείριση των ναυπηγείων Damen Mangalia στη Ρουμανία, σύμφωνα με τοπικά δημοσιεύματα. Όπως αναφέρουν μέσα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ