
Περίπου στα ίδια επίπεδα με το 2023 διαμορφώνεται η δραστηριότητα στη second-hand αγορά το 2024, καθώς 1.692 πλοία άλλαξαν χέρια μέχρι και τις 24 Δεκεμβρίου, όπως υπογραμμίζει η ναυλομεσιτική Allied σε πρόσφατη έκθεσή της.
Ειδικότερα, στη δευτερογενή αγορά πωλήθηκαν 764 bulk carriers, με τα Supramaxes να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, καθώς 274 συμφωνίες αφορούσαν πλοία τέτοιου μεγέθους. Ακόμα, άλλαξαν χέρια 181 Handysizes, 143 Panamaxes, 126 Capesizes, 38 Post Panamaxes και δύο Small Bulkers.
Στα δεξαμενόπλοια, τα στοιχεία της Allied αναδεικνύουν ότι τα MR ήταν εκείνα που βρέθηκαν στο επίκεντρο. Από τις 456 αγοραπωλησίες δεξαμενόπλοιων, οι 188 αφορούσαν MR tankers. Επιπλέον, 91 αφορούσαν Small Tankers, 66 Aframaxes/LR2s, 56 VLCCs, 36 Suezmaxes και 19 Panamaxes/LR1s.
Τέλος, βάσει της Allied, το 2024 έχουν αλλάξει χέρια 206 containerships, 94 υγραεριοφόρα και 172 πλοία άλλου τύπου. Και στις τρεις κατηγορίες τα επίπεδα είναι αυξημένα έναντι του 2023.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ