
Τα συνθετικά καύσιμα, γνωστά και ως eFuels, παράγονται μέσω μιας καινοτόμου διαδικασίας που βασίζεται σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, νερό και διοξείδιο του άνθρακα (CO₂). Καθώς η ζήτηση για καύσιμα χαμηλού άνθρακα αυξάνεται ραγδαία, η ανάπτυξη υποδομών παραγωγής eFuel καθίσταται πιο αναγκαία από ποτέ. Σε αυτό το πλαίσιο, η Liquid Wind προχώρησε σε συνεργασία με τη SAMSUNG Engineering & Architecture (E&A), με στόχο την επιτάχυνση της ανάπτυξης και της κατασκευής εγκαταστάσεων παραγωγής eFuel σε περιοχές εκτός Ευρώπης, όπως η Ασία, η Αφρική και η Μέση Ανατολή.
Η συνεργασία συνδυάζει την εξειδίκευση της Liquid Wind στις τεχνολογίες παραγωγής eFuel με την εμπειρία της SAMSUNG E&A στη μηχανική (EPC), στις βιομηχανικές κατασκευές και στις συναρμολογούμενες (modular) εγκαταστάσεις. Αυτή η στρατηγική συμμαχία επικεντρώνεται στη δημιουργία τεχνολογικά προηγμένων εγκαταστάσεων, οι οποίες θα μειώνουν το κόστος παραγωγής, θα επιταχύνουν την υλοποίηση των έργων και θα προάγουν τη βιωσιμότητα.
Η διαδικασία παραγωγής των eFuels ξεκινά με τη χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας για την ηλεκτρόλυση του νερού, κατά την οποία παράγεται υδρογόνο. Το υδρογόνο στη συνέχεια συνδυάζεται με CO₂, που μπορεί να συλλεχθεί είτε από τη βιομηχανική δραστηριότητα είτε από την ατμόσφαιρα, για τη σύνθεση μεθανόλης (eMethanol). Η μέθοδος αυτή προσφέρει μια καθαρή, βιώσιμη εναλλακτική στα παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα, ενώ παράλληλα αξιοποιεί το CO₂, υποστηρίζοντας τη λογική της κυκλικής οικονομίας.
Η υιοθέτηση συναρμολογούμενων κατασκευών από τη SAMSUNG E&A επιτρέπει την ταχύτερη υλοποίηση των έργων, μειώνει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της κατασκευής και το συνολικό κόστος. Αυτή η τεχνολογική προσέγγιση διευκολύνει την παγκόσμια εξάπλωση των εγκαταστάσεων παραγωγής eFuels, φέρνοντας τη βιώσιμη ενέργεια πιο κοντά στην πραγματικότητα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκρηκτική άνοδο κατέγραψαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, με την αγορά να διασπά ανοδικά το ορόσημο των 2.000 μονάδων, κλείνοντας…
«Η κυβέρνηση θα προχωρήσει ένα σχέδιο 300 εκατομμυρίων ευρώ με πρόσθετους πόρους από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, έτσι ώστε να ανανεωθεί ο ακτοπλοϊκός στόλος…
Περισσότεροι από 3.000 εργαζόμενοι στα εργοστάσια παραγωγής μαχητικών αεροσκαφών της Boeing απεργούν από σήμερα Δευτέρα 4 Αυγούστου, σε ένα νέο πλήγμα για τον αμερικανικό…
Οι μικροί αρθρωτοί πυρηνικοί αντιδραστήρες (SMR) κερδίζουν έδαφος διεθνώς λόγω των πολλών πλεονεκτημάτων τους, με σημαντικότερο την υψηλή ασφάλεια που προσφέρουν ως μέσα παραγωγής…
Ένα καινοτόμο σύστημα δέσμευσης άνθρακα υιοθετεί η Scorpio Tankers με την υποστήριξη της Carbon Ridge στο δεξαμενόπλοιο «STI Spiga» (110.000 dwt, κατασκευής 2015). Η…
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτόνομων υποβρύχιων οχημάτων (AUVs) και προηγμένων τηλεχειριζόμενων συστημάτων σημειώνει ένα σημαντικό ορόσημο με την υπογραφή Συμφωνίας Παροχής Υπηρεσιών (MSA) μεταξύ…
Προβλήματα με το «καλημέρα» αντιμετωπίζει η κοινοπραξία LNG Canada, η οποία πρόσφατα εκκίνησε την εμπορική λειτουργία του νέου τερματικού σταθμού LNG στο Kitimat. Σύμφωνα…
Εν μέσω πιέσεων υπερπροσφοράς στις ασιατικές αγορές, οι εξαγωγές αεροπορικών καυσίμων (jet fuel) από χώρες-«κλειδιά» της Ασίας προς την Ευρώπη αναμένεται να σημειώσουν ρεκόρ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ