
Η Ιαπωνία κάνει αποφασιστικά βήματα προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης ενός καινοτόμου υποθαλάσσιου δικτύου μεταφοράς συνεχούς ρεύματος (DC), ενισχύοντας την ενεργειακή της υποδομή για τη μετάβαση σε μια κοινωνία χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Η NYK, σε συνεργασία με κορυφαίους τεχνολογικούς εταίρους, παρουσιάζει πρωτοποριακές λύσεις στον τομέα της πόντισης καλωδίων, που θα υποστηρίξουν τη δημιουργία ενός δικτύου μεταφοράς ενέργειας υψηλής απόδοσης.
Το κλειδί για τη νέα αυτή υποδομή είναι ο σχεδιασμός εξειδικευμένων πλοίων πόντισης καλωδίων. Η NYK, σε συνεργασία με τη Sumitomo Electric και τη Furukawa Electric, έχει αναπτύξει την απαραίτητη τεχνολογία για τη δημιουργία πλοίων που θα μπορούν να ποντίζουν υποθαλάσσια καλώδια μεγάλων αποστάσεων με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Ο σχεδιασμός αυτός έχει ήδη λάβει Έγκριση επί της Αρχής (Approval in Principle ‒ AiP) από τον νηογνώμονα ClassNK, επιβεβαιώνοντας την τεχνολογική του καταλληλότητα.
Τα δίκτυα μεταφοράς συνεχούς ρεύματος θεωρούνται ιδανικά για την αποτελεσματική μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων ηλεκτρικής ενέργειας σε μεγάλες αποστάσεις. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν η παραγωγή ενέργειας, όπως από αιολικά πάρκα στη Χοκάιντο, βρίσκεται μακριά από τα κέντρα κατανάλωσης. Η χρήση αυτής της τεχνολογίας μειώνει τις ενεργειακές απώλειες, ενώ παράλληλα επιτρέπει τη διασύνδεση απομακρυσμένων περιοχών με το εθνικό δίκτυο.
Η NYK αποτελεί μέρος μιας τετραμερούς κοινοπραξίας με τη συμμετοχή των Sumitomo Electric Industries, Furukawa Electric και Mitsui O.S.K. Lines. Η κοινοπραξία αυτή εργάζεται υπό την αιγίδα του προγράμματος «RIGHT Project», που χρηματοδοτείται από τον Οργανισμό Νέας Ενέργειας και Βιομηχανικής Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Ιαπωνίας (NEDO).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μειώσει τις εισαγωγές ουκρανικών σιτηρών και ζάχαρης έως και 80% για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των αγροτών της, σύμφωνα με…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με τον γαλλικό κολοσσό να σπάει πρόσφατα το φράγμα των 4 εκατ. TEUs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ