
Το μπαράζ παραγγελιών των τελευταίων ετών έχει περιορίσει τα διαθέσιμα slots στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, ανοίγοντας τον δρόμο στα κινεζικά ναυπηγεία που διαθέτουν μεγαλύτερες και περισσότερες υποδομές να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά.
Καθώς οι παραγγελίες για πλοία δεν μειώνονται, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία σχεδιάζουν την επέκταση των υποδομών τους και σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως υπογραμμίζει δημοσίευμα του Business Korea.
Η Hyundai Mipo του κολοσσού HD Hyundai προσβλέπει σε άνοδο της παραγωγικής ικανότητας του ναυπηγείου της στο Βιετνάμ από 15 πλοία σήμερα σε 23 το 2030. Την ίδια ώρα, η Hyundai Heavy Industries, επίσης θυγατρική της HD Hyundai, διερευνά τρόπους βέλτιστης αξιοποίησης του ναυπηγείου Subic στις Φιλιππίνες. Το συγκεκριμένο ναυπηγείο είχε εκκινήσει λειτουργία ως θυγατρική της HJ Heavy Industries το 2006, όμως έπαυσε λειτουργία το 2019.
Από την πλευρά της, η Hanwha Ocean προχώρησε πρόσφατα σε εξαγορά της Dynamac, που εστιάζεται στις offshore υποδομές, με το βλέμμα της να «πέφτει» στα FPSO και FLNG. Όσον αφορά τη Samsung Heavy Industries, εξετάζει την επέκτασή της σε ναυπηγικές μονάδες της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Με τα εγχώρια ναυπηγεία να λειτουργούν σχεδόν στο 100%, η αύξηση των διαθέσιμων υποδομών συνιστά μονόδρομο για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, προκειμένου να είναι σε θέση να ανταγωνιστούν την Κίνα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ