
Στη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των δραστηριοτήτων τους συνεχίζουν να εστιάζουν οι ναυτιλιακές εταιρείες, ειδικά εκείνες μεγάλου μεγέθους, με την NYK να μη μένει πίσω στην κούρσα. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η NYK παρέλαβε το «SG Aquamarine», ένα bulk carrier μεγέθους Capesize, το οποίο είναι σε θέση να καταναλώνει LNG.
Το «SG Aquamarine» διαθέτει μήκος 292 μ. και χωρητικότητα 180.000 τόνων, βύθισμα 18,3 μ. και ταχύτητα σχεδίασης που αγγίζει τους 15,25 κόμβους.
Ο στόλος της ΝΥΚ αριθμεί περισσότερα από 800 πλοία, εκ των οποίων περίπου τα μισά είναι ιδιόκτητα. Ο ιαπωνικός κολοσσός διαχειρίζεται έναν διαφοροποιημένο στόλο, που απαρτίζεται από 441 bulk carriers, 196 πλοία μεταφοράς ενεργειακών αγαθών, 50 containerships, 124 car carriers και κάποια πλοία άλλων τύπων (δεδομένα Απριλίου 2024).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, στην Αμερικανική Σχολή Κλασσικών Σπουδών στο κέντρο της Αθήνας, έλαβε χώρα η 17η τελετή απονομής των Βραβείων Ευκράντη. Σημειώνεται…
Επιπλέον $75 εκατ. άντλησε η Contships Logistics Corp., συμφερόντων του κ. Νικόλα Πατέρα με την έκδοση συμπληρωματικού ομολόγου επί του υφιστάμενου συνδεδεμένου με δείκτες…
H Αδελφότης Υδραίων Αθηνών (www.aya.com.gr) διοργανώνει κάθε Σεπτέμβριο με μεγάλη επιτυχία, στο ιστορικό νησί της Ύδρας, το «Ναυτιλιακό Συνέδριο Ύδρας». Αυτή την χρονιά το…
The Panama Maritime Authority (PMA), through the Directorate General of Merchant Marine (DGMM), held a roundtable with the International Association of Recognized Organizations (IARO)…
Στην Αφρική «απλώνει δίχτυα» ο ενεργειακός κολοσσός QatarEnergy, ο οποίος «καλοβλέπει» τους υδρογονάνθρακες στα ανοικτά της Δημοκρατίας του Κονγκό. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα…
Νέα έρευνα του ITF αποκάλυψε συστημικούς κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια σε ολόκληρο τον παγκόσμιο σιδηροδρομικό τομέα, με την υποστελέχωση και τις…
Το πιστοποιητικό κλάσης από τον ABS στο «Saildrone Surveyor» σηματοδοτεί μια σημαντική καμπή στην εξέλιξη των μη επανδρωμένων θαλάσσιων τεχνολογιών. Πρόκειται για το μεγαλύτερο…
Η Höegh Autoliners προχώρησε σε μια παραγγελία για τους πρώτους κινητήρες καύσης αμμωνίας που θα τοποθετηθούν σε πλοία τύπου Aurora-class Pure Car/Truck Carriers (PCTCs).…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ