
Ακόμη μία τουριστική επένδυση βρίσκεται στα σκαριά αυτή τη φορά σε έναν από τους προορισμούς του Ιονίου που κερδίζουν τα τελευταία χρόνια σε επισκεψιμότητα, προσελκύοντας ένα πιο ειδικό κοινό με μεγάλο μερίδιο και στο κομμάτι του ναυτικού τουρισμού.
Ο λόγος για την Ιθάκη και το νέο επενδυτικό project στην περιοχή Φιλιατρό, αξίας άνω των 85 εκατ. ευρώ με στόχο τη δημιουργία πολυτελούς τουριστικής μονάδας, για την οποία έχει υποβληθεί φάκελος στο Enterprise Greece ώστε να ενταχθεί στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων. Το έργο φέρει την υπογραφή ενός ηχηρού εφοπλιστικού ονόματος όπως είναι αυτό της οικογένειας Τσάκου, η οποία πέραν της θάλασσας έχει διευρύνει προ πολλού το πεδίο των δραστηριοτήτων της και στην στεριά.
Το επενδυτικό σχέδιο με την ονομασία «Epic_O», αφορά ειδικότερα στην ανάπτυξη ξενοδοχειακού καταλύματος, πολυτελών κατοικιών και λοιπών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων καθώς και τουριστικού λιμένα, με το συνολικό ύψος της προτεινόμενης επένδυσης να προϋπολογίζεται στα 85,45 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά έκταση 327 στρεμμάτων εντός ενός ευρύτερου, όπως αναφέρεται, ιδιωτικού γηπέδου συνολικού εμβαδού 874 στην περιοχή Φιλιατρό της Ιθάκης προκειμένου να αναπτυχθεί ένα μικτό τουριστικό project με ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά και περιβαλλοντικά πρότυπα. Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στο σχετικό φάκελο, στόχος του προτεινόμενου έργου είναι ο συνδυασμός μιας τουριστικής ανάπτυξης υψηλών προδιαγραφών με την προστασία του οικοσυστήματος της ευρύτερης περιοχής, και την προώθηση της ιστορικής και πολιτισμικής ταυτότητας της Ιθάκης.
Φορέα του έργου αποτελεί η εταιρεία «Ατοκος», εταίροι της οποίας είναι ο καπτ. Παναγιώτης Τσάκος και ο δρ. Νικόλαος Τσάκος. Επισημαίνεται εδώ ότι το όνομα Τσάκου έχει συνδεθεί ιδιοκτησιακά και με το δημοφιλές στον κόσμο του yachting, νησί του Ιονίου, την Άτοκο, ένα βραχώδες νησί έκτασης 4,5 τετραγωνικών χιλιομέτρων που εντάσσεται στο σύμπλεγμα των Εχινάδων νήσων και ανήκει διοικητικά στην Ιθάκη. Πρόκειται για ένα ιδιωτικό αλλά προσβάσιμο νησί που ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια και εντάσσεται στο δίκτυο Natura 2000 διότι μπορεί μεν να μην κατοικείται αλλά διαθέτει σπάνια θαλάσσια χλωρίδα.
Πηγή: alithia.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ