
Ακόμη μία τουριστική επένδυση βρίσκεται στα σκαριά αυτή τη φορά σε έναν από τους προορισμούς του Ιονίου που κερδίζουν τα τελευταία χρόνια σε επισκεψιμότητα, προσελκύοντας ένα πιο ειδικό κοινό με μεγάλο μερίδιο και στο κομμάτι του ναυτικού τουρισμού.
Ο λόγος για την Ιθάκη και το νέο επενδυτικό project στην περιοχή Φιλιατρό, αξίας άνω των 85 εκατ. ευρώ με στόχο τη δημιουργία πολυτελούς τουριστικής μονάδας, για την οποία έχει υποβληθεί φάκελος στο Enterprise Greece ώστε να ενταχθεί στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων. Το έργο φέρει την υπογραφή ενός ηχηρού εφοπλιστικού ονόματος όπως είναι αυτό της οικογένειας Τσάκου, η οποία πέραν της θάλασσας έχει διευρύνει προ πολλού το πεδίο των δραστηριοτήτων της και στην στεριά.
Το επενδυτικό σχέδιο με την ονομασία «Epic_O», αφορά ειδικότερα στην ανάπτυξη ξενοδοχειακού καταλύματος, πολυτελών κατοικιών και λοιπών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων καθώς και τουριστικού λιμένα, με το συνολικό ύψος της προτεινόμενης επένδυσης να προϋπολογίζεται στα 85,45 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά έκταση 327 στρεμμάτων εντός ενός ευρύτερου, όπως αναφέρεται, ιδιωτικού γηπέδου συνολικού εμβαδού 874 στην περιοχή Φιλιατρό της Ιθάκης προκειμένου να αναπτυχθεί ένα μικτό τουριστικό project με ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά και περιβαλλοντικά πρότυπα. Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στο σχετικό φάκελο, στόχος του προτεινόμενου έργου είναι ο συνδυασμός μιας τουριστικής ανάπτυξης υψηλών προδιαγραφών με την προστασία του οικοσυστήματος της ευρύτερης περιοχής, και την προώθηση της ιστορικής και πολιτισμικής ταυτότητας της Ιθάκης.
Φορέα του έργου αποτελεί η εταιρεία «Ατοκος», εταίροι της οποίας είναι ο καπτ. Παναγιώτης Τσάκος και ο δρ. Νικόλαος Τσάκος. Επισημαίνεται εδώ ότι το όνομα Τσάκου έχει συνδεθεί ιδιοκτησιακά και με το δημοφιλές στον κόσμο του yachting, νησί του Ιονίου, την Άτοκο, ένα βραχώδες νησί έκτασης 4,5 τετραγωνικών χιλιομέτρων που εντάσσεται στο σύμπλεγμα των Εχινάδων νήσων και ανήκει διοικητικά στην Ιθάκη. Πρόκειται για ένα ιδιωτικό αλλά προσβάσιμο νησί που ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια και εντάσσεται στο δίκτυο Natura 2000 διότι μπορεί μεν να μην κατοικείται αλλά διαθέτει σπάνια θαλάσσια χλωρίδα.
Πηγή: alithia.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Η τεχνολογία μεταφοράς υγρού υδρογόνου βρίσκεται στο επίκεντρο νέας διεθνούς συνεργασίας μεταξύ του Lloyd’s Register (LR) και του Εθνικού Πανεπιστημίου του Πουσάν (PNU) στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ