
Την πώληση πέντε αδελφών containerships και συγκεκριμένα των M/V Hyundai Prestige, M/V Hyundai Premium, M/V Hyundai Paramount, M/V Hyundai Privilege και M/V Hyundai Platinum προχώρησε η Capital Clean Energy Carriers Corp.
Τα πλοία με μεταφορική ικανότητα 5.023 TEUs έκαστο και ναυπηγημένα το 2013 από τη Hyundai Heavy Industries Co. θα παραδοθούν στους νέους τους ιδιοκτήτες σταδιακά από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Ιανουάριο του 2025.
Το συνολικό αναμενόμενο λογιστικό κέρδος από την πώληση εκτιμάται σε $118,4 εκατ. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση «η εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων εμπορευματοκιβωτίων συνάδει πλήρως με τη στρατηγική που περιγράφηκε τον Νοέμβριο του 2023 για την στροφή της εταιρείας προς τη μεταφορά φυσικού αερίου».
Η διοίκηση της εισηγμένης στο Nasdaq εταιρείας κινήθηκε μεθοδικά αλλά και ευκαιριακά για να αξιοποιήσει την πρόσφατη ανάκαμψη της δυναμικής της αγοράς των containerships δημιουργώντας έτσι αξία για τους μετόχους της. Παρόλα αυτά, η Capital Clean Energy Carriers εξακολουθεί να διατηρεί κάποια έκθεση στη συγκεκριμένη αγορά μέσω τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.300 TEUs.
Οι μέτοχοι θα συνεχίσουν να επωφελούνται από τις ταμειακές ροές αυτών των πλοίων, που εξασφαλίζονται από μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις έως το 2032 και το 2033, με δικαιώματα προαίρεσης που επεκτείνονται έως το 2038 και το 2039.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ