
Την πώληση πέντε αδελφών containerships και συγκεκριμένα των M/V Hyundai Prestige, M/V Hyundai Premium, M/V Hyundai Paramount, M/V Hyundai Privilege και M/V Hyundai Platinum προχώρησε η Capital Clean Energy Carriers Corp.
Τα πλοία με μεταφορική ικανότητα 5.023 TEUs έκαστο και ναυπηγημένα το 2013 από τη Hyundai Heavy Industries Co. θα παραδοθούν στους νέους τους ιδιοκτήτες σταδιακά από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Ιανουάριο του 2025.
Το συνολικό αναμενόμενο λογιστικό κέρδος από την πώληση εκτιμάται σε $118,4 εκατ. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση «η εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων εμπορευματοκιβωτίων συνάδει πλήρως με τη στρατηγική που περιγράφηκε τον Νοέμβριο του 2023 για την στροφή της εταιρείας προς τη μεταφορά φυσικού αερίου».
Η διοίκηση της εισηγμένης στο Nasdaq εταιρείας κινήθηκε μεθοδικά αλλά και ευκαιριακά για να αξιοποιήσει την πρόσφατη ανάκαμψη της δυναμικής της αγοράς των containerships δημιουργώντας έτσι αξία για τους μετόχους της. Παρόλα αυτά, η Capital Clean Energy Carriers εξακολουθεί να διατηρεί κάποια έκθεση στη συγκεκριμένη αγορά μέσω τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.300 TEUs.
Οι μέτοχοι θα συνεχίσουν να επωφελούνται από τις ταμειακές ροές αυτών των πλοίων, που εξασφαλίζονται από μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις έως το 2032 και το 2033, με δικαιώματα προαίρεσης που επεκτείνονται έως το 2038 και το 2039.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αυξήσεις αποδοχών έως 35% με συνολική αύξηση αμοιβών και λοιπών/έμμεσων οικονομικών παροχών που κατά μέσο όρο ανέρχονται σε 21%, ανακοίνωσε ότι προτείνει η DPort…
Τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε επετειακή εκδήλωση για τη συμπλήρωση 25 ετών λειτουργίας του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) στη Ναυτιλία του Πανεπιστημίου Πειραιώς.…
CMB.TECH NV και Golden Ocean ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας και το πλάνο συγχώνευσής τους μέσω της ανταλλαγής μετοχών, σύμφωνα με όσα προβλέπει το δελτίο…
Εν μέσω καθίζησης των παγκόσμιων τιμών πετρελαίου, λόγω της σταδιακής άρσης των περικοπών της παραγωγής του OPEC+, τα κράτη μέλη του Οργανισμού σχεδιάζουν τα…
Σκόπελοι αναδύονται στην Αυστραλία για τα bulk carriers, ελέω της συμφόρησης που καταγράφεται στον λιμένα του Νιούκασλ, τον μεγαλύτερο λιμένα θερμικού άνθρακα της Αυστραλίας.…
Σε νέες στρατηγικές κινήσεις προχωρά o ταϊβανέζικος κολοσσός κατασκευής ημιαγωγών TSMC, ο οποίος ενισχύει τη γεωγραφική διασπορά της παραγωγής του με σημείο αναφοράς τη…
Τα τελευταία δεδομένα για τις εισηγμένες στα κινεζικά χρηματιστήρια εταιρείες δημοσίευσε πρόσφατα η Ένωση Εισηγμένων Εταιρειών της Κίνας. Βάσει δεδομένων έως τα τέλη Απριλίου,…
Η πρωτοκαθεδρία των κινεζικών ναυπηγείων στις παραγγελίες πλοίων κατέστη αδιαμφισβήτητη μετά το μπαράζ παραγγελιών των τελευταίων ετών, το οποίο περιόρισε τη διαθεσιμότητα slots, κυρίως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ