
Η Royal Blue Trading & Services Ltd. γιόρτασε πρόσφατα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στο ναυτιλιακό επιχειρείν ως εταιρεία παροχής ναυτιλιακών υπηρεσιών και προϊόντων. Μέσα από ένα δίκτυο επιλεγμένων κατασκευαστών, προμηθευτών αλλά και αρίστης τεχνογνωσίας των συγχρόνων ναυτιλιακών αναγκών, η Royal Blue προσφέρει αξιόπιστες λύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα του πλοίου με απόλυτο γνώμονα το βέλτιστο αποτέλεσμα στον σωστό χρόνο και κόστος.
Αυτός είναι και ο προφανής λόγος που στα περίπου 10 χρόνια λειτουργίας της κατάφερε να εδραιώσει σταθερές σχέσεις με πάνω από 250 ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα και Κύπρο.
Από την ίδρυσή της, η εταιρεία στηρίχθηκε στη φιλοσοφία λειτουργίας ως “one-stop-shop” και “one single point of contact for customer” με απολυτές αξίες την ασφαλή λειτουργία και πλεύση των ελληνόκτητων και διεθνών πλοίων στα νερά του παγκόσμιου εμπορίου. Η ανάπτυξη και η εξέλιξη της Royal Blue ως ενός από τα πιο αναγνωρισμένα trading houses στηρίζεται στη συστηματική καταγραφή και παρακολούθηση τον αναγκών των πελατών μας, αλλά και των αλλαγών των διεθνών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων.
Το μεγάλο πελατολόγιό μας δημιούργησε μια τεράστια βάση δεδομένων και πληροφοριών που σε συνδυασμό με τις εμπορικές ικανότητες και τις διεθνείς διασυνδέσεις μας, συντελεί στο να προσφέρονται άμεσες και αξιόπιστες λύσεις στο τμήμα προμήθειων της ναυτιλιακής εταιρείας ‘’from deck to tail shaft’’, καθώς επίσης μας ωθεί σαν εταιρεία στην αναζήτηση προϊόντων/ υπηρεσιών και σε άλλα πεδία ενδιαφέροντος που μπορούμε με αξιοπιστία να προσφέρουμε στις ναυτιλιακές εταιρείες.
Το σύστημα λειτουργίας της εταιρείας είναι πιστοποιημένο κατά ISO 9001:2015 από ABS QE, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην αξιοποίηση των στοιχείων (data) που συλλέγονται καθημερινώς με τη χρήση συγκεκριμένων μαθηματικών μοντέλων ανάλυσης ιστορικού και ανάγνωσης ρίσκου με κύριο στόχο τις καλύτερες υπηρεσίες προς όφελος του πελάτη (customer satisfaction).
Η Royal Blue θα συμμετάσχει για πολλοστή φορά στα Ποσειδώνια 2024, όπου θα υποδεχθεί τους επισκέπτες της έκθεσης προκειμένου να σχηματίσουν προσωπική εικόνα για τα εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία στη ναυτιλιακή βιομηχανία και κυρίως να γνωριστούν με το προσωπικό της εταιρείας που αποτελεί τον καταλύτη της επιτυχούς πορείας.
Ακολουθεί συνέντευξη του κ. Αντώνη Μαστροθανάση, General Manager της Royal Blue Trading & Services Ltd.
1. Η Royal Blue Trading & Services Ltd συμπλήρωσε ήδη 10 χρόνια επιτυχούς πορείας της ως διακεκριμένη purchasing & supply company στο χώρο της ναυτιλίας. Πώς αισθάνεστε για την ολοκλήρωση των δέκα χρόνων παρουσίας σας και ποια τα επόμενα σχέδια σας;
Αισθάνομαι ευτυχής που η εταιρεία μας σταδιοδρόμησε με επιτυχία και σε σύντομο σχετικά διάστημα τυγχάνει αναγνωρίσεως και βαθιάς εκτίμησης από τους πελάτες της αλλά και τους συνεργάτες της παγκοσμίως. Είναι πολύ ικανοποιητικό να θεμελιώνεις μακρόχρονες συνεργασίες με τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες που όλοι μας γνωρίζουμε τα υψηλά στάνταρ λειτουργίας τους και ποσό απαιτητικές στην διαχείριση πλοίων είναι. Άλλωστε γι’ αυτό η ελληνική πλοιοκτησία είναι και θα είναι η μεγαλύτερη και καλύτερη παγκοσμίως. Οι θεμελιώδεις αξίες μας αποτελούν ακόμα ακρογωνιαίο λίθο για την μέχρι τώρα πορεία μας, η αξιοπιστία και η συνεχής επένδυση στο κομμάτι των υπηρεσιών αλλά και των σχέσεων τόσο με τους πελάτες μας αλλά και με τους συνεργάτες όλα αυτά τα χρόνια έχουν αποφέρει καρπούς.
Σε ό,τι αφορά τα επόμενα σχέδιά μας είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω την ίδρυση της νέας μας εταιρείας τεχνικών υπηρεσιών Technique Ltd. Η Technique Ltd., είναι η νέα μας εταιρεία που διαχειρίζεται όλα τα αιτήματα για τεχνικές υπηρεσίες. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες μας. Διαθέτουμε εμπειρογνώμονες σε κάθε τομέα ενώ η ομάδα μας, η οποία παρέχει την τεχνική υποστήριξη, αποτελείται από ναυπηγούς και μηχανολόγους μηχανικούς με πολύχρονη εμπειρία στην διαχείριση και επίλυση τεχνικών θεμάτων του πλοίου. Η σύνθεση της ομάδας είναι το πιο δύσκολο εγχείρημα σε κάθε επιχείρηση . Συνεπώς, νομίζω ότι τα καταφέραμε και προχωράμε γεμάτοι όρεξη και αισιοδοξία στη επόμενη μέρα.
Όπως προανέφερα η εταιρεία μας επενδύει συνεχώς στο ανθρώπινο δυναμικό της και στα τεχνολογικά μέσα και αυτό κάνει την διαφορά με τον ανταγωνισμό.
2. Πόσο πιστεύετε ότι θα επηρεαστεί το εργατικό δυναμικό εταιρειών σαν τη δική σας από την είσοδο νέων ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογιών στο χώρο, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη;
Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι εδώ και σίγουρα ήρθε για να μείνει και στην ναυτιλία, ωστόσο, ο βασικός παράγοντας πάντα θα παραμένει ο άνθρωπος αν και εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή ψηφιακής διακυβέρνησης όπου τα εργαλεία αλλάζουν.
Οι ESG κανονισμοί είναι αυτοί που μας οδηγούν στον μετασχηματισμό των υπηρεσιών μας ως εταιρεία καθώς έχουν ιδιαίτερα μεγάλη εμβέλεια τόσο στις ναυτιλιακές εταιρείες, ως γραφεία διαχείρισης όσο και στους εργαζομένους σε αυτές.
Άνθρωπος, μηχανές, περιβάλλον και εταιρική διακυβέρνηση εμφανίζονται σε πλήρη λειτουργική εξάρτηση για πρώτη φορά σε τέτοιο βαθμό σε σχέση με το παρελθόν για τις ναυτιλιακές εταιρείες, που η βαρύτητα του καθενός παράγοντα ξεχωριστά, όσο και το ποσοστό συσχέτισης μεταξύ τους θα καθορίζει και το ενδιαφέρον επενδυτών και ναυλωτών για αυτές.
Εμείς προχωράμε σε κάτι πραγματικά καινοτόμο στις εφαρμογές που απευθύνονται στον τομέα HSQE των ναυτιλιακών εταιριών. Συνεργαζόμαστε με αμερικανική εταιρεία με αποδεδειγμένη τεχνολογική υπεροχή στο χώρο του Artificial Intelligence (ΑΙ) και επεξεργαζόμαστε από κοινού ψηφιακές προτάσεις που στοχεύουν στον ανθρώπινο παράγοντα. Είναι πραγματικά απίστευτο και εντυπωσιακό το πόσο ανθρωποκεντρικά είναι αυτά τα εργαλεία με απώτερο σκοπό την ασφάλεια των πλοίων.
Μ αρέσει να χρησιμοποιώ μια φράση του αειμνήστου εφοπλιστή Λαιμού « ένα καράβι είναι τόσο καλό όσο ο κόσμος που είναι πάνω». Σοφή κουβέντα. Είναι λοιπόν αποδεκτό να πούμε ότι ο τελικός διαχειριστής κάθε πλοίου είναι πρώτα-πρώτα το πλήρωμά του.
3. Πώς αντιλαμβάνεστε το μέλλον της ναυτιλίας και πως οι Royal Blue και Technique προετοιμάζονται;
Είμαστε ήδη σε νέα εποχή , στην εποχή της απανθρακοποίησης (decarbonization) για την παγκόσμια ναυτιλία. Οι κανονισμοί του ΙΜΟ για μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050, η ανάπτυξη του κανονιστικού πλαισίου MARPOL σε νέα στοιχεία για το EEDI/EEXI πρέπει να εφαρμοστούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και πιο ολοκληρωμένα από τα πλοία, πράγμα πολύ δύσκολο αν σκεφτούμε ότι, παρόλο τις μέχρι τώρα προσπάθειες οι ρύποι αυξάνονται.
Μοιραία τα πλοία θα κατανεμηθούν σε κατηγορίες και αυτό από μόνο του σημαίνει δομικές αλλαγές στα ναυλοσύμφωνα αλλά και στη διαχείριση. Κάθε αλλαγή δεν φέρνει μόνο δυσκολίες αλλά και νέες ευκαιρίες στην αγορά. Έχουμε πλάνα προς αυτή την κατεύθυνση τόσο και στην κατηγορία του retrofit unit όσο και στην κατηγορία της βελτιστοποίησης εκπομπής ρύπων και κατανάλωσης.
Αξίζει εδώ να πω ότι είμαστε η μοναδική εταιρεία που εκπροσωπούμε συνεργάτες με ‘’specialty in maintenance and repair’’ στα scrubber units με παγκόσμιο δίκτυο που αυτή τη στιγμή εξυπηρετεί περίπου 1. 000 πλοία. Δεν μένουμε όμως εκεί και σύντομα θα έχετε νέα από εμάς για προϊόντα και τεχνολογίες.
Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους πελάτες μας και συνεργάτες μας που όλα αυτά τα χρόνια, μάς στηρίζουν με την εμπιστοσύνη τους και την πολύτιμη συνεργασία τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αποστολή των Ναυτικών Χρονικών στο Λονδίνο Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Iουνίου η ετήσια γενική συνέλευση των μελών του Greek Shipping Co-operation Committee (γνωστού ως…
Περισσότεροι από 260 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μετά την συντριβή αεροσκάφους της Air India, γεγονός που αποτελεί τη μεγαλύτερη αεροπορική τραγωδία της τελευταίας…
Την ανάπτυξη της στην Ευρώπη, συνεχίζει η American Airlines προσθέτοντας ένα ακόμη δρομολόγιο στο ελληνικό δίκτυό της με την εισαγωγή της εποχικής σύνδεσης μεταξύ…
Άνοδο καταγράφει η ναυλαγορά των Capesizes τις τελευταίες εβδομάδες, μετά τη «ραθυμία» του Απριλίου και του Μαΐου. Η συγκεκριμένη άνοδος οδηγείται κυρίως από την…
To μεταφορικής ικανότητας 16.592 TEUs «Axel Maersk» παρέλαβε πρόσφατα η Maersk, επισφραγίζοντας την «πίστη» της στις δυνατότητες της μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου. Αξίζει να…
Σημαντική πτώση καταγράφουν οι ευκαιρίες απασχόλησης, καθώς τα περιοριστικά μέτρα Τραμπ πλήττουν το διά θαλάσσης εμπόριο και έναν σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για την περιφερειακή…
Επένδυση ύψους $19,25 δισ. για την ανάπτυξη ενός νέου πυρηνικού εργοστασίου στη νοτιοανατολική Αγγλία δρομολογεί το Λονδίνο, όπως ανακοίνωσε η βρετανική κυβέρνηση, στο πλαίσιο…
Η CLPe Holdings, θυγατρική της εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας CLP με έδρα το Χονγκ Κονγκ, και η κρατική πετρελαϊκή China National Offshore Oil Corporation (CNOOC)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ