
Την ολοκλήρωση της μετεξέλιξης της από ετερόρρυθμη εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με την επωνυμία «Capital Product Partners L.P.» σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με νέα εταιρική ταυτότητα και επωνυμία, «Capital Clean Energy Carriers Corp.» ανακοίνωσε η Capital.
Η μετεξέλιξη και αλλαγή επωνυμίας, αποτελούν σημαντικά ορόσημα στην στρατηγική στροφή της εταιρείας προς τη μεταφορά πολλαπλών μορφών ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί τον Νοέμβριο του 2023. Για την επίτευξη της στρατηγικής της στόχευσης, τον Νοέμβριο του 2023 η CCEC προχώρησε σε συμφωνία απόκτησης 11 νεότευκτων πλοίων LNG, εκ των οποίων πέντε έχουν ήδη παραδοθεί και εκτελούν δρομολόγια και τα υπόλοιπα έξι πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου 2026 και του πρώτου τριμήνου 2027.
Παράλληλα, τον Ιούνιο 2024, η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία, 10 υπερσύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών πλοίων μεταφοράς αερίου, συμπεριλαμβανομένων 4 μοναδικών πλοίων πολλαπλής μεταφοράς, που μπορούν να μεταφέρουν υγροποιημένο CO2. Μαζί με τα νεότευκτα πλοία LNG/C, διαμορφώνουν ένα στόλο πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση. Αυτή η επένδυση ύψους 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύει τη δέσμευση της Capital Clean Energy Carriers Corp. να γίνει ο κορυφαίος πάροχος μεταφοράς LNG και άλλων καθαρών καυσίμων.
Η εταιρεία έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο στον μετασχηματισμό της δραστηριότητάς της με 12 πλοία LNG / C τελευταίας γενιάς που ήδη εκτελούν το μεταφορικό τους έργο, ενώ παράλληλα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, προέβη στην πώληση επτά παλαιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Με την ολοκλήρωση της παράδοσης των υπόλοιπων πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση, η CCEC αναμένεται να γίνει η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια στόλου τελευταίας γενιάς πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο, προσφέροντας στους βιομηχανικούς πελάτες της ένα πλήρες φάσμα λύσεων μεταφοράς, γεγονός που εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην περαιτέρω επέκταση της επενδυτικής της βάσης και βελτίωση της ρευστότητάς της.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Clean Energy Carriers Corp., δήλωσε: «Παρότι η σημερινή ανακοίνωση είναι συμβολική, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας. Βασίζεται στη δεδηλωμένη πρόθεσή μας να γίνουμε η μόνη εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία που διασφαλίζει τη μεταφορά όλων των τύπων αερίου, προσηλωμένη στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς τα πλοία αυτά μπορούν να μεταφέρουν LPG, αμμωνία, βουτάνιο, προπυλένιο και υγρoποιημένο CO2, πέραν του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπου έχουμε ήδη παρουσία. Ο μετασχηματισμός σε μία παραδοσιακή εταιρική δομή θα ενισχύσει την εταιρική μας διακυβέρνηση και έχει ως στόχο να καταστήσει την εταιρεία πιο ελκυστική επενδυτικά. Έχουμε δομήσει την εταιρεία με τρόπο που πιστεύουμε ότι θα προσελκύσει θεσμικούς επενδυτές, διευρύνοντας περαιτέρω την επενδυτική μας βάση και βελτιώνοντας τη ρευστότητα των συναλλαγών μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τριπλή ονοματοδοσία πλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Laskaridis Maritime στο κινεζικό ναυπηγείο Hengli Shipbuilding στο Dalian. Τα bulk carriers που εισέρχονται στον στόλο της Laskaridis…
Η FARAD S.A. υπέγραψε μια νέα συμφωνία με τον γαλλικό ναυπηγικό κολοσσό Naval Group Hellas, θυγατρική της Naval Group στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της…
Μία νέα αεροπορική σύνδεση μεταξύ του Los Angeles International Airport (LAX) και της Αθήνας (ATH), εγκαινίασε η Norse Atlantic διευρύνοντας το υπερατλαντικό δίκτυό της.…
Με βραδύ ρυθμό έχει εκκινήσει το 2025 για τις εξαγωγές θερμικού άνθρακα της Ινδονησίας, καθώς η ζήτηση από την Κίνα και την Ινδία ‒τους…
Θετικές διαφαίνονται οι ενδείξεις για τις εξαγωγές σόγιας της Βραζιλίας προς την Κίνα, καθώς η τελευταία προέβη σε άρση ορισμένων πρότερων μέτρων. Συγκεκριμένα, το…
Οι αμερικανικές εξαγωγές LNG συνεχίζουν να σκαρφαλώνουν σε νέα υψηλά. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Kpler στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι αμερικανικές εξαγωγές…
Με την ενσωμάτωση συστοιχιών μπαταριών υψηλής ισχύος, το νέο φεριμπότ της Scandlines αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα πλοίου μηδενικών εκπομπών. Το πλοίο, σχεδιασμένο εξαρχής για…
Επιβραδύνθηκε σημαντικά ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού τον Απρίλιο εφέτος, καθώς αυξήθηκε 2%, από 2,4% τον Μάρτιο και έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ