
Καθώς ο τομέας της κρουαζιέρας σταδιακά ανακάμπτει, αφήνοντας πίσω του τις άγονες ημέρες της πανδημίας, η κρουαζιέρα επανέρχεται δυναμικά και στις χώρες της Ασίας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα της China News, που επικαλείται πληροφορίες του Υπουργείου Μεταφορών της Κίνας, η διακίνηση επιβατών κρουαζιέρας στην Κίνα, κατά το α΄ εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ανήλθε περίπου στους 500.000 επιβάτες, γεγονός που μαρτυρά τον γοργό ρυθμό ανάκαμψης του κλάδου.
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2024, 23 κρουαζιερόπλοια, που χρησιμοποιούν ως «home port» κινεζικά λιμάνια, πραγματοποίησαν συνολικά 206 ταξίδια σε γειτονικές χώρες της ανατολικής Ασίας, ενώ δεν έλειψαν και κρουαζιερόπλοια που αναχωρούν από ξένα λιμάνια και επισκέπτονται την Κίνα.
Σε δηλώσεις του, αξιωματούχος του Τμήματος Κανονισμών του Υπουργείου Μεταφορών της Κίνας, επισήμανε ότι η ταχεία ανάκαμψη του τομέα της κρουαζιέρας συνέβαλε στην ανάπτυξη της εγχώριας ζήτησης και στην τόνωση της κατανάλωσης. Στη διάρκεια του γ΄ τριμήνου του έτους, με την έναρξη της θερινής περιόδου, αναμένεται περαιτέρω αύξηση του αριθμού των επισκεπτών.
Όσον αφορά τα κινεζικά λιμάνια που προσεγγίζουν τα κρουαζιερόπλοια, το λιμάνι του Ξιάμεν παρέχει πλέον ως «home port» ηλεκτρική ενέργεια από ξηράς για την πλήρη κάλυψη των αναγκών των πλοίων σε όλες τις προβλήτες του. Παράλληλα, συνεχίζεται η κατασκευή σύγχρονων τερματικών σταθμών κρουαζιέρας σε πολλά σημαντικά λιμάνια της Κίνας, συμπεριλαμβανομένων της Σαγκάης, του Τσινγκτάο και της Σεντζέν, με στόχο στο μέλλον να προσελκύσουν πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αριθμός των πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης στον παγκόσμιο στόλο συνεχίζει να αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς. Ειδικότερα, ο ιαπωνικός ναυπηγικός κολοσσός Tsuneishi παρέδωσε πρόσφατα το…
Στην επέκταση του στόλου του εστιάζει εκ νέου ο κολοσσός ενέργειας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ADNOC. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Η spot ναυλαγορά των LNG carriers παραμένει υπό έντονη πίεση, με τους ναύλους να σημειώνουν περιορισμένες μεταβολές. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής…
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Με 623 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα διατηρεί την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας παρατηρείται σταθερή ανοδική τάση…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Η συμπερίληψη αποτελεί καίρια πρόκληση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, με τα ευρήματα της έρευνας των IMO και WISTA «Women in Maritime» να αναδεικνύουν ότι…
Παρότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες είθισται να διατηρούν τα ηνία στις παραγγελίες δεξαμενόπλοιων, η δραστηριότητα των τελευταίων μηνών έχει οδηγήσει σε μια αμφίρροπη «μάχη». Ειδικότερα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ