
Εγκρίθηκαν, κατά πλειοψηφία, όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, κατά τη τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της ΟΛΠ A.E. καθώς και η Διανομή Μερίσματος 1,34 ευρώ (μεικτό) ανά μετοχή για την εταιρική χρήση του 2023. Η συνέλευση των μετόχων της εταιρεία πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης και με απαρτία που ανήλθε στο 81,28%. Ολοι οι μέτοχοι ενημερώθηκαν για την πορεία της Εταιρείας και τις τρέχουσες εξελίξεις, ενώ απαντήθηκαν ερωτήσεις και έγιναν θετικά σχόλια για τις εξαιρετικές οικονομικές επιδόσεις του Οργανισμού παρά τις δύσκολες συγκυρίες.
Αποφασίστηκε η Διανομή Μερίσματος υπέρ των μετόχων της Εταιρείας για την εταιρική χρήση 2023 (από 01.01.2023 έως 31.12.2023). Tο ποσό, κατόπιν σχετικής πρότασης του Δ.Σ., ανήλθε σε μεικτό ποσό ύψους 1,34 ευρώ ανά μετοχή, αυξημένο κατά 29 % σε σχέση με το έτος 2022. Τα συνολικά έσοδα της χρήσης 2023 ανήλθαν σε 219,8 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση ποσού 25,2 εκατ. ή ποσοστό 12,9%, σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση του 2022 ( 194,6 εκατ.ευρώ). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 96,2 εκατ.ευρώ έναντι 74,7 εκατ.ευρώ της χρήσης 2022, σημειώνοντας αύξηση 28,8%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 66,8 εκατ ευρώ., αυξημένα κατά 26,3% σε σχέση με τα 52,9 εκατ.ευρώ της χρήσης του 2022.
Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Lin Ji, ο οποίος προήδρευσε της Γενικής Συνελεύσεως, αφού ευχαρίστησε τους μετόχους για την εμπιστοσύνη τους, καθώς και τη Διοίκηση και το προσωπικό της Εταιρείας για την αδιάκοπη προσπάθεια που καταβάλλουν, σημείωσε: «Τα ανοδικά και βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας μας και μάλιστα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, καταδεικνύουν ότι η στρατηγική ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του λιμένος, αλλά και οι σημαντικές αποφάσεις για τον τρόπο λειτουργίας του, βρίσκονται απόλυτα στη σωστή κατεύθυνση και εξασφαλίζουν τις απαραίτητες συνθήκες για την καθιέρωση του Πειραιά ως ένα από τα κορυφαία λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης.
Πρόσθεσε επίσης ότι στο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι παρέχονται σταθερά υψηλού επιπέδου ολοκληρωμένες λιμενικές υπηρεσίες με αποτέλεσμα να είναι ισχυρά αξιόπιστο και ανταγωνιστικό.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O στόλος των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου βιώνει μια συρρίκνωση του νεότερου και πιο αποδοτικού τονάζ, με την προσφορά των bulkers ηλικίας κάτω των…
Η ανάγκη για αξιόπιστη, υψηλής ταχύτητας και συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο αποτελεί πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική λειτουργία των σύγχρονων εμπορικών πλοίων. Η…
Ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό πλοίο με μπαταρίες σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στο πλαίσιο συνεργασίας της GC Rieber Shipping με τις εταιρείες GC Rieber Minerals και…
Το 2025 αναμένεται η πιο πολυάσχολη χρονιά για την GasLog σε ό,τι αφορά τις επισκευές, σύμφωνα με ανάρτηση της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.…
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ), η ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε την Τρίτη 17 Ιουνίου, τη νομοθετική της πρόταση για τη σταδιακή και συντονισμένη απεξάρτηση της ΕΕ από το ρωσικό φυσικό…
Η πρόσφατη συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής (HTC) του RINA συγκέντρωσε εμπειρογνώμονες του ναυτιλιακού κλάδου στη Βουλιαγμένη, για να συζητήσουν το μέλλον της ναυτιλιακής…
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου containership γιόρτασε πρόσφατα η Ocean Network Express (ONE), επιτυγχάνοντας ένα σημαντικό ορόσημο στο κολοσσιαίο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ