
Την έναρξη εφαρμογής του SIRE 2.0 από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε ο OCIMF.
Έτσι λοιπόν παύει η φάση 3 του SIRE 2.0, η οποία ουσιαστικά αποτελεί ένα πιλοτικό στάδιο, προκειμένου οι διαχειριστές να εξοικειωθούν με την όλη διαδικασία. Από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024, μόνο οι επιθεωρήσεις SIRE 2.0 θα διεξάγονται στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων. Η εξέλιξη αυτή θα σηματοδοτήσει την ολοκλήρωση της τελικής φάσης της μετάβασης στο επικαιροποιημένο, ενισχυμένο και ψηφιοποιημένο πρόγραμμα επιθεώρησης δεξαμενόπλοιων, σημειώνει ο OCIMF στη σχετική ανακοίνωση.
«Το SIRE 2.0 πρόκειται να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο αξιολογούνται η ασφάλεια και η επιχειρησιακή κατάσταση των δεξαμενόπλοιων και του πληρώματός τους, προωθώντας τη συνεχή βελτίωση και τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας», τονίζεται επίσης στην ανακοίνωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα SIRE 2.0 δεν αποτελεί μια απλή αναβάθμιση του VIQ 7 σε νεότερη έκδοση, αλλά έχει επανασχεδιαστεί εξ ολοκλήρου.
Περιλαμβάνει λιγότερες ερωτήσεις, οι οποίες όμως εστιάζουν σε τρεις βασικές πτυχές:
– Στον άνθρωπο
– Στις διαδικασίες
– Στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό
Η αξιολόγηση του ανθρώπινου παράγοντα έχει πλέον ενσωματωθεί στο SIRE 2.0, απαιτώντας από τον επιθεωρητή να αλληλεπιδρά με τους αξιωματικούς και το πλήρωμα του πλοίου και να αξιολογεί και να καταγράφει το επίπεδο κατανόησης και εξοικείωσής τους για κάθε ισχύουσα ερώτηση.
Ακόμη, υπό το SIRE 2.0, η επιθεώρηση ξεκινά ουσιαστικά πριν ο επιθεωρητής ανέβει στο πλοίο, δεδομένου ότι ένας σχετικά μεγάλος όγκος πληροφοριών (πιστοποιητικά, φωτογραφίες κ.λπ.) θα πρέπει να είναι διαθέσιμο στη βάση δεδομένων του OCIMF, πριν από την επιθεώρηση.
Την ίδια ώρα, η μετάβαση στο SIRE 2.0 αποτέλεσε μια μακρά διαδικασία και η INTERTANKO έπαιξε καθοριστικό ρόλο προκειμένου ο OCIMF να αντιληφθεί ότι η μετάβαση δεν θα πραγματοποιηθεί άμεσα.
Για περισσότερες πληροφορίες για το SIRE 2.0 μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο των Ναυτικών Χρονικών στο τεύχος Απριλίου πατώντας εδώ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν οι συνομιλίες των αντιπροσωπειών της Ουκρανίας και της Ρωσίας στην Κωνσταντινούπολη, σε μια συνάντηση που διήρκησε λίγο περισσότερο από μία ώρα, ανακοίνωσε το…
Στα υγραεριοφόρα εστιάζει ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui O.S.K. Lines στις πρόσφατες παραγγελίες του. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η MOL τοποθέτησε δύο…
Η κατασκευή της πρώτης υποδομής μεταφοράς διοξειδίου του άνθρακα στην περιοχή του λιμανιού της Αμβέρσας βρίσκεται πλέον σε εξέλιξη, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για…
Κοντά σε μία νέα μείωση των επιτοκίων βρίσκεται η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), η οποία συνεδριάζει την Πέμπτη (5 Ιουνίου) και είναι πιθανό να…
Εντυπωσιακή ανάπτυξη γνωρίζει η παγκόσμια βιομηχανία της κρουαζιέρας επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως έναν από τους πλέον ανθεκτικούς και καινοτόμους τομείς του τουρισμού. Σύμφωνα με…
Ο υποψήφιος της πολωνικής εθνικιστικής αντιπολίτευσης Κάρολ Ναβρότσκι κέρδισε το δεύτερο γύρο των πολωνικών προεδρικών εκλογών με 50,89% των ψήφων, ανακοίνωσε νωρίς σήμερα το…
Ο Τζέιμι Ντάιμον, ο επικεφαλής της αμερικανικής τράπεζας JPMorgan Chase, φωνή που θεωρείται πως έχει επιρροή στον κόσμο των επιχειρήσεων στις ΗΠΑ, εξέφρασε ανησυχία…
Την απόκτηση υπό κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου ισχύος 88 MW στην περιοχή, Κάρλοβο, της Βουλγαρίας ανακοίνωσε η ΔΕΗ. Το έργο κατασκευάζεται από την εταιρεία, Chint…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ