
Έτοιμη να επενδύσει σε νέα αεροσκάφη για την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου της είναι η SKY express, καθώς βρίσκεται σε συζητήσεις με την Airbus.
Την Πέμπτη 27 Ιουνίου η αεροπορική εταιρεία παραλαμβάνει ακόμη ένα νέο αεροσκάφος Airbus A320 neo και τον Ιούλιο αναμένεται να εντάξει στον στόλο της ένα νέο ATR 72-600.
Ο τελευταίος κύκλος επενδύσεων της εταιρείας, που περιλαμβάνει την απόκτηση έξι υπερσύγχρονων αεροσκαφών, δύο Airbus A320 neo και 4 ATR 72-600, ολοκληρώνεται το 2025 με την παραλαβή ακόμη ενός Airbus 320 neo που θα ανεβάσει τον αριθμό των αεροσκαφών της SKY express στα 30.
Ωστόσο, όπως ανέφερε την Τετάρτη 26 Ιουνίου, στο περιθώριο εκδήλωσης, στους εκπροσώπους του Τύπου ο ιδρυτής και πρόεδρος του Ομίλου IOGR, Ιωάννης Γρύλος, η εταιρεία ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με την Airbus για την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου της, ενώ δεν αποκλείει και την είσοδό της στο Χρηματιστήριο, «όποτε όμως κριθεί πως είναι η κατάλληλη στιγμή».
Ο chief commercial officer της SKY express, Γεράσιμος Σκαλτσάς, τόνισε ότι το 2023 ήταν μία άκρως επιτυχημένη και κερδοφόρα χρονιά για την εταιρεία, η οποία εξυπηρέτησε 4,4 εκατ. επιβάτες, ενώ για το 2024 αναμένεται να ξεπεράσει κατά 10% τα επίπεδα της περυσινής χρονιάς. Το 2024 προσφέρει 6,4 εκατ. θέσεις στην ελληνική αγορά, εκ των οποίων ποσοστό 80% αφορά την Αθήνα, προσθέτοντας 5,2 εκατ. θέσεις στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική επιλογή της εταιρείας να επενδύσει σε ATR, όπως σημείωσε ο κ. Σκαλτσάς, «προσφέρει ευελιξία, καθώς αυτά ενδείκνυνται για τους προορισμούς του εσωτερικού δικτύου, που απαιτείται σε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας, ενισχύει το εγχώριο τουριστικό προϊόν, προσθέτοντας για το καλοκαίρι του 2024 συνολικά 100 χιλιάδες επιπλέον θέσεις σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, όπως οι Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, εξυπηρετώντας συνολικά 33 προορισμούς εσωτερικού και 37 εξωτερικού σε 15 χώρες».
Από την πλευρά της, η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), Ιωάννα Παπαδοπούλου, έκανε λόγο «για έναν πολύτιμο συνεργάτη» σημειώνοντας πως η SKY express είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία κατέχοντας ποσοστό 13%, αυξημένο μάλιστα από πέρυσι.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ