
Στον ανακριτή Πειραιά οδηγούνται σήμερα για να απολογηθούν τα 13 μέλη του πληρώματος της θαλαμηγού που συνελήφθησαν από κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ως υπαίτιοι της πυρκαγιάς σε δασική έκταση, στην περιοχή Μπίστι, στο νησί της Ύδρας, τις βραδινές ώρες της Παρασκευής 21 Ιουνίου.
Για την υπόθεση έχουν συλλεχθεί από το Λιμεναρχείο Ύδρας όλα τα στοιχεία των σκαφών που βρίσκονταν στη θαλάσσια περιοχή με περιπολία από πλωτό του Λιμενικού, καθώς καπετάνιος σκάφους από παρακείμενο όρμο φέρεται να έχει καταγγείλει ότι στην περιοχή όπου εκδηλώθηκε η πυρκαγιά έπεσαν πυροτεχνήματα από κάποιο σκάφος.
Ο ίδιος έχει δώσει αναλυτική κατάθεση στην Πυροσβεστική, που αναμένεται να παίξει κομβικό ρόλο και στη συνέχεια της υπόθεσης.
Την προσωρινή κατάσχεση του σκάφους από όπου «έπεσαν» τα πυροτεχνήματα στην Ύδρα προκαλώντας την πυρκαγιά σε δύσβατη περιοχή του νησιού, ζήτησαν οι εισαγγελικές αρχές.
Τι αναφέρει η διαχειρίστρια εταιρεία του σκάφους:
Η «SALAMINIA YACHTING LTD» σε ανακοίνωσή της σχετικά με την υπόθεση αναφέρει ότι «η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας ναυλώσεως σκαφών, τηρουμένων απαρεγκλίτως όλων των όρων ασφαλείας που προβλέπονται στο διεθνές και ελληνικό δίκαιο.
Η εκδήλωση πυρκαγιάς στην νήσο Ύδρα στις 21/6/2024, στην οποία ελέγχεται τυχόν εμπλοκή των μελών του πληρώματος του σκάφους “PERSEFONI I” ιδιοκτησίας μας, διερευνάται από τα αρμόδια Δικαστικά όργανα, αναμένουμε δε το αποτέλεσμα της έρευνας αυτής».
Επισημαίνει επίσης ότι από την αντικειμενική θεώρηση των μέχρι τώρα στοιχείων που προέκυψαν από την ως άνω έρευνα, διατηρεί απόλυτη εμπιστοσύνη στην ακεραιότητα και ειλικρίνεια των μελών του πληρώματος του ανωτέρω σκάφους περί μη ανάμειξής τους στην πρόκληση της πυρκαγιάς.
Στην ανακοίνωση η εταιρεία επισημαίνει ακόμη ότι θα εξακολουθήσει να είναι αρωγός στις αρχές για τη διαλεύκανση της εν λόγω υπόθεσης και την ανεύρεση της πραγματικής αλήθειας, όπως αυτή θα προέλθει από στοιχεία και όχι από αμφισβητήσιμες εκτιμήσεις και επιλεκτικές αξιολογήσεις, ενώ επιφυλάσσεται ταυτόχρονα όλων των νομίμων δικαιωμάτων της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Το Βιετνάμ αναμένεται να αγοράσει 50 αεροσκάφη Boeing, αξίας $8 δισ., σύμφωνα με δημοσίευμα του Politico, το οποίο επικαλείται κοινό σχέδιο δήλωσης. Η χώρα…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι «έτοιμη να συνάψει μία συμφωνία» με τις ΗΠΑ για τους δασμούς, δήλωσε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ…
Σε μια πρωτοβουλία-ορόσημο για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών προχωρά η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Amon Maritime. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
Η DryDel Shipping προέβη στην ανακοίνωση μιας επιτυχημένης επενδυτικής κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία συμφερόντων του κ. Κώστα Δελαπόρτα ολοκλήρωσε μια επικερδή πώληση στον…
Απώλειες για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα κατέγραψε η ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container Index (WCI) της Drewry υποχώρησε στα $2.812/FEU…
Ισχυρό είναι το πλήγμα των κυρώσεων για τις εξαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) της Ρωσίας, οι οποίες βρίσκονται σε καθοδική πορεία κατά το α΄…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ