
Την καταβολή μερίσματος ύψους 1,4 ευρώ ανά μετοχή καθώς και την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην παραγωγή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας και υδρογόνου ενέκρινε την Τετάρτη 19 Ιουνίου η γενική συνέλευση των μετόχων της Motor Oil.
Το συνολικό μέρισμα για τη χρήση του 2023 φθάνει στα 199,4 εκατ. ευρώ ή 1,8 ευρώ ανά μετοχή (είχε διανεμηθεί προμέρισμα 0,4 ευρώ το Δεκέμβριο) και είναι όπως αναφέρθηκε το υψηλότερο ποσό που έχει διανείμει η εταιρεία από την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο. Ημερομηνία αποκοπής είναι η ερχόμενη Τετάρτη 26 Ιουνίου. Από το ποσό αυτό αφαιρείται ο φόρος 5 % ενώ προστίθεται το μέρισμα που αντιστοιχεί στις ίδιες μετοχές.
Σε σχέση με το υδρογόνο ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γιάννης Βαρδινογιάννης, αναφερόμενος στην κοινή εταιρεία Hellenic Hydrogen που έχει συσταθεί με τη ΔΕΗ, τόνισε ότι η χρήση του εξαρτάται από το κόστος και ότι αποτελεί μια μελλοντική δραστηριότητα «αλλά οφείλουμε να είμαστε μέσα στις εξελίξεις. Είμαστε, συμπλήρωσε, συνοδοιπόροι με τη ΔΕΗ σε ένα δύσκολο δρόμο που δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθεί». Ο ίδιος διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν θα παράγει μόνο πράσινο υδρογόνο, αξιοποιώντας κατά κύριο λόγο την περίσσεια ανανεώσιμης ενέργειας, αλλά και άλλες μορφές.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Πέτρος Τζαννετάκης ανέφερε ότι το α΄ και το β΄ τρίμηνο του 2024 θα είναι καλύτερα από πέρυσι λόγω της εκτεταμένης συντήρησης που έγινε πέρυσι στο διυλιστήριο Κορίνθου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ