
Τα Ποσειδώνια 2024 έχουν ήδη περάσει στην ιστορία ως η διοργάνωση με τις περισσότερες συμμετοχές στην 55χρονη πορεία της Έκθεσης και οι διοργανωτές λαμβάνουν ήδη κρατήσεις για την επόμενη έκδοση, που έχει προγραμματιστεί για τις 1-5 Ιουνίου 2026.

Πέρα από το ότι κατέρριψαν όλα τα προηγούμενα ρεκόρ σε κάλυψη εκθεσιακού χώρου, αριθμό εκθετών και επισκεπτών, τα Ποσειδώνια 2024 ήταν επίσης το σημείο όπου ο κόσμος της ναυτιλίας συναντήθηκε για άλλη μια φορά για να οριστικοποιήσει νέες επιχειρηματικές συμφωνίες ή να ανακοινώσει πρόσφατες υπογραφές συμβολαίων. Μια τέτοια ανακοίνωση αφορούσε την εξαγορά του στόλου δεξαμενόπλοιων και των κοινοπρακτικών συνεργασιών της Navig8 από την ADNOC L&S, μια συμφωνία αξίας 1,5 δισ. δολαρίων που δημοσιοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των Ποσειδωνίων 2024.
Ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε., δήλωσε: «Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ισχυρή ανταπόκριση της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας στα Ποσειδώνια 2024. Πολυάριθμοι εκπρόσωποι κάθε ναυτιλιακού τομέα και όλων των συλλογικών ενώσεων του κλάδου συγκεντρώθηκαν για άλλη μια φορά με ενθουσιασμό για να παρουσιάσουν καινοτομίες, να δικτυωθούν, να κλείσουν συμφωνίες και να συζητήσουν το μέλλον του κλάδου. Από ναυπηγεία έως πλοιοκτήτες, νηολόγια πλοίων, προμηθευτές, νηογνώμονες, κατασκευαστές συστημάτων πρόωσης, παρόχους ενέργειας, προγραμματιστές λογισμικού, εμπορικές, χρηματιστηριακές, νομικές, συμβουλευτικές και χρηματοδοτικές εταιρείες, όλοι έδωσαν και πάλι το ‘παρών’ για δύο εβδομάδες για να δουλέψουν αλλά και να δικτυωθούν με τον τρόπο που μόνο στα Ποσειδώνια γίνεται».
Το κλίμα αυτό αποτυπώνεται στα σχόλια που έκαναν οι εκθέτες λίγο μετά το κλείσιμο των Ποσειδωνίων 2024. Συνολικά 32.527 επισκέπτες από 130 χώρες συμμετείχαν στην Έκθεση, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 12% σε σύγκριση με τα Ποσειδώνια 2022. Τα περισσότερα σχόλια περιλάμβαναν επαίνους για τη διοργάνωση, την ποιότητα των επισκεπτών και τις ευκαιρίες δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσεων που πρόσφερε.
Συνολικά στα Ποσειδώνια συμμετείχαν εκθέτες από 81 χώρες από όλο τον κόσμο, με την πλειοψηφία των εκθετών να προέρχεται από χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, ενώ υπήρξε ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή από νότια και κεντρική Αμερική.

ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ