
Τα Ποσειδώνια 2024 έχουν ήδη περάσει στην ιστορία ως η διοργάνωση με τις περισσότερες συμμετοχές στην 55χρονη πορεία της Έκθεσης και οι διοργανωτές λαμβάνουν ήδη κρατήσεις για την επόμενη έκδοση, που έχει προγραμματιστεί για τις 1-5 Ιουνίου 2026.
Πέρα από το ότι κατέρριψαν όλα τα προηγούμενα ρεκόρ σε κάλυψη εκθεσιακού χώρου, αριθμό εκθετών και επισκεπτών, τα Ποσειδώνια 2024 ήταν επίσης το σημείο όπου ο κόσμος της ναυτιλίας συναντήθηκε για άλλη μια φορά για να οριστικοποιήσει νέες επιχειρηματικές συμφωνίες ή να ανακοινώσει πρόσφατες υπογραφές συμβολαίων. Μια τέτοια ανακοίνωση αφορούσε την εξαγορά του στόλου δεξαμενόπλοιων και των κοινοπρακτικών συνεργασιών της Navig8 από την ADNOC L&S, μια συμφωνία αξίας 1,5 δισ. δολαρίων που δημοσιοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των Ποσειδωνίων 2024.
Ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε., δήλωσε: «Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ισχυρή ανταπόκριση της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας στα Ποσειδώνια 2024. Πολυάριθμοι εκπρόσωποι κάθε ναυτιλιακού τομέα και όλων των συλλογικών ενώσεων του κλάδου συγκεντρώθηκαν για άλλη μια φορά με ενθουσιασμό για να παρουσιάσουν καινοτομίες, να δικτυωθούν, να κλείσουν συμφωνίες και να συζητήσουν το μέλλον του κλάδου. Από ναυπηγεία έως πλοιοκτήτες, νηολόγια πλοίων, προμηθευτές, νηογνώμονες, κατασκευαστές συστημάτων πρόωσης, παρόχους ενέργειας, προγραμματιστές λογισμικού, εμπορικές, χρηματιστηριακές, νομικές, συμβουλευτικές και χρηματοδοτικές εταιρείες, όλοι έδωσαν και πάλι το ‘παρών’ για δύο εβδομάδες για να δουλέψουν αλλά και να δικτυωθούν με τον τρόπο που μόνο στα Ποσειδώνια γίνεται».
Το κλίμα αυτό αποτυπώνεται στα σχόλια που έκαναν οι εκθέτες λίγο μετά το κλείσιμο των Ποσειδωνίων 2024. Συνολικά 32.527 επισκέπτες από 130 χώρες συμμετείχαν στην Έκθεση, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 12% σε σύγκριση με τα Ποσειδώνια 2022. Τα περισσότερα σχόλια περιλάμβαναν επαίνους για τη διοργάνωση, την ποιότητα των επισκεπτών και τις ευκαιρίες δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσεων που πρόσφερε.
Συνολικά στα Ποσειδώνια συμμετείχαν εκθέτες από 81 χώρες από όλο τον κόσμο, με την πλειοψηφία των εκθετών να προέρχεται από χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, ενώ υπήρξε ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή από νότια και κεντρική Αμερική.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ