
Η κορυφαία ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας Jera ανακοίνωσε την Πέμπτη 16 Μαΐου ότι σχεδιάζει να επενδύσει 5 τρισ. γιεν (32,4 δισ. δολάρια) την επόμενη δεκαετία σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και νέα καύσιμα, όπως το υδρογόνο και η αμμωνία, καθώς και το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Πιο αναλυτικά, μέχρι το 2035, ο κορυφαίος αγοραστής LNG της Ιαπωνίας στοχεύει να διαχειρίζεται ανά έτος πάνω από 35 εκατ. μετρικούς τόνους LNG.
Η Jera θέλει επίσης να αυξήσει την ηλεκτροπαραγωγική ισχύ των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στα 20 GW, από 5 GW που είναι τώρα, και τον όγκο διαχείρισης υδρογόνου και αμμωνίας σε 7 εκατ. τόνους από κανένα τώρα.
Επίσης, σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία επιθυμεί να διασφαλίσει τον σταθερό εφοδιασμό LNG για την Ιαπωνία και άλλες περιοχές στην Ασία και να παράσχει λύσεις για την αντιμετώπιση των διακυμάνσεων της ζήτησης για το συγκεκριμένο καύσιμο, διατηρώντας παράλληλα το μερίδιό της στην εν λόγω αγορά.
Σημειώνεται ότι καθένας από τους τρεις τομείς όπου εστιάζει η εταιρεία θα λάβει από 1 τρισ. έως 2 τρισ. γιεν σε επενδύσεις κατά τη διάρκεια της δεκαετίας. Έτσι, η Jera αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τουλάχιστον κατά 60% σε σχέση με το 2013.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία σχεδιάζει να καταργήσει σταδιακά τους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με καύσιμο τον άνθρακα έως το 2030 και να χρησιμοποιήσει για την υπόλοιπη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ως καύσιμο την αμμωνία έως τη δεκαετία του 2040, εξαλείφοντας έτσι πλήρως τον άνθρακα.
Ήδη η Jera χρησιμοποιεί σε ποσοστό 20% αμμωνία σε συνδυασμό με άνθρακα στον θερμοηλεκτρικό σταθμό Hekinan στην κεντρική Ιαπωνία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπαιδευτικό ιστιοφόρο σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού του Μεξικού προσέκρουσε πάνω στη γέφυρα του Μπρούκλιν στη Νέα Υόρκη χθες βράδυ (τοπική ώρα), με αποτέλεσμα 2…
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα containership-μεγαθηρίου γιόρτασε πρόσφατα ο γερμανικός κολοσσός των τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την Πέμπτη…
Σε έντονα ανοδική πορεία έχει εισέλθει η ναυλαγορά των gas carriers, με τα Very Large Gas Carriers να πρωταγωνιστούν. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση…
Η κατασκευή καινοτόμων πλοίων που θα διαμορφώσουν τον παγκόσμιο στόλο μελλοντικά βαίνει με ταχύτατους ρυθμούς. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
Στη μεταφορά ξηρών φορτίων σε μικρές αποστάσεις επενδύει η εταιρεία JR Shipping, προχωρώντας σε παραγγελία για ιδιαίτερα καινοτόμα πλοία. Ειδικότερα, η εταιρεία τοποθέτησε παραγγελία…
Οι εταιρείες V.Group και International Seaways ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια σημαντική πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας των γυναικών στη ναυτιλία.…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου προχώρησε πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Star Bulk. Πιο συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε…
Ο αριθμός των πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης στον παγκόσμιο στόλο συνεχίζει να αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς. Ειδικότερα, ο ιαπωνικός ναυπηγικός κολοσσός Tsuneishi παρέδωσε πρόσφατα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ