Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Πλοία μεταφοράς αμμωνίας και μεθανόλης: Το orderbook σε άνοδο

Πλοία μεταφοράς αμμωνίας και μεθανόλης: Το orderbook σε άνοδο

Email
LinkedIn
Facebook
X

Επανάσταση στην αγορά των Open Hatch πλοίων επιθυμεί να φέρει η εταιρεία G2 Ocean, ανακοινώνοντας ότι θα προσθέσει στον στόλο της τέσσερα πλοία τα οποία θα είναι έτοιμα να μετασκευαστούν προκειμένου να καταναλώνουν αμμωνία και μεθανόλη.

Ειδικότερα, πρόκειται για φορτηγά πλοία χωρητικότητας 82.300 dwt έκαστο, μήκους 225 μ. και πλάτους 36 μ. Ακόμα, διαθέτουν 4 ηλεκτρο-υδραυλικά γερανοφόρα με ανυψωτική ικανότητα 2 x 75 και 2 x 120 μετρικών τόνων. Είναι εξοπλισμένα με διπλού καυσίμου κινητήρες, επιτρέποντας τη λειτουργία τους τόσο με πετρελαϊκό καύσιμο όσο και με αμμωνία ή μεθανόλη, ενώ έχει προβλεφθεί χώρος στο κατάστρωμα για μελλοντική εγκατάσταση δεξαμενών εναλλακτικών καυσίμων. Η κατασκευή και ο εξοπλισμός αυτών των πλοίων ενισχύουν την αποδοτικότητα και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα των μεταφορών.

Η κατασκευή των πλοίων θα πραγματοποιηθεί από το ναυπηγείο CSSC Huangpu Wenchong Longxue στην Κίνα. Τα δύο πρώτα πλοία προγραμματίζεται να παραδοθούν στην G2 Ocean το πρώτο εξάμηνο του 2027. Πέρα από την προσθήκη αυτών των πλοίων, η G2 Ocean έχει ήδη ανακοινώσει ότι η Grieg Maritime Group θα παρέχει τέσσερα πλοία στον στόλο της το 2026 με κινητήρες διπλής καύσης με αμμωνία. Έτσι, ο συνολικός αριθμός πλοίων με κινητήρες διπλής καύσης με αμμωνία ή μεθανόλη ανέρχεται στα οκτώ.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Σχετικά Άρθρα
Κυπριακή Ένωση Πλοιοκτητών

Κύπριοι Πλοιοκτήτες: Προτεραιότητα η αναγνώριση του γεωστρατηγικού ρόλου της Ναυτιλίας

Σημαντικές προσωπικότητες των ναυτιλιακών κοινοτήτων Ελλάδας και Κύπρου έδωσαν το «παρών» στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών η οποία έλαβε χώρα την…

Η πράσινη μετάβαση του στόλου της επιβατηγού ναυτιλίας ξεκινά

Με στόχο την πράσινη μετάβαση της ακτοπλοΐας,  που αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της αναπτυξιακής πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αλλά…

Η τεχνητή νοημοσύνη, εργαλείο βελτιστοποίησης της λειτουργικής αποδοτικότητας των πλοίων

Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) κεντρίζει ολοένα και περισσότερο το βλέμμα μελών της ευρύτερης ναυτιλιακής βιομηχανίας, καθώς δύναται να διαδραματίσει καίριο ρόλο στην…

Η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση των θαλάσσιων μεταφορών στο επίκεντρο της νέας Ευρωπαϊκής Επιτροπής

H πρόσφατη ανακοίνωση της προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen για τη νέα δομή της Επιτροπής και την ανάληψη των αντίστοιχων χαρτοφυλακίων…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }