
Η QatarEnergy υπέγραψε μακροχρόνιες συμφωνίες χρονοναύλωσης με τέσσερις διεθνείς πλοιοκτήτες για τη διαχείριση 19 νέων, υπερσύγχρονων πλοίων μεταφοράς LNG στο πλαίσιο του δεύτερου διαγωνισμού που εντάσσεται στο μεγαλεπήβολο σχέδιο επέκτασης του στόλου LNG του καταριανού κολοσσού.
Οι συμφωνίες αφορούν τη διαχείριση έξι πλοίων από την CMES LNG Carrier Investment Inc., έξι πλοίων από τη Shandong Marine Energy (Singapore) Pte Ltd. και τριών πλοίων από τη MISC Berhad. Όλα τα πλοία κατασκευάζονται από τη Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Η κοινοπραξία των Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (K-Line) και Hyundai Glovis Co. Ltd. θα διαχειρίζεται τα εναπομείναντα τέσσερα πλοία τα οποία κατασκευάζονται στη Hanwha Ocean.
Σχολιάζοντας αυτή την περίσταση, η Α.Ε. κ. Saad Sherida Al-Kaabi, υπουργός Ενέργειας του Κατάρ και πρόεδρος και CEO της QatarEnergy δήλωσε: «Οι σημερινές υπογραφές αποτελούν σημαντικό ορόσημο στο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου LNG της QatarEnergy, καθώς ο συνολικός αριθμός των πλοίων για τα οποία έχουμε υπογράψει μακροχρόνιες ναυλώσεις ανέρχεται σε 104, ένα τεράστιο εγχείρημα που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ναυπήγησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία του κλάδου. Τα πλοία αυτά θα υποστηρίξουν την διευρυμένη παραγωγική μας ικανότητα υγροποιημένου φυσικού αερίου από το North Field στο Κατάρ και το Golden Pass στις ΗΠΑ, ενώ παράλληλα θα καλύψουν τις μακροπρόθεσμες ανάγκες αντικατάστασης του στόλου μας. Η προσεκτική διαδικασία επιλογής των πλοιοκτητών ακολούθησε έναν λεπτομερή και αυστηρό παγκόσμιο διαγωνισμό, που σηματοδοτεί τη δέσμευση της QatarEnergy να επεκτείνει τον στόλο της με σύγχρονα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου σε συνεργασία με πλοιοκτήτες παγκόσμιας κλάσης και με ανοιχτό και διαφανή τρόπο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Μια προσωρινή πολιτική συμφωνία μεταξύ του Συμβουλίου και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αποσκοπεί στην ακριβέστερη ευθυγράμμιση της εντολής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη…
Νωχελικά παραμένουν τα δεδομένα για τη ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG carrier…
Από τα πλέον επίσημα χείλη επιβεβαιώθηκε η είδηση ότι, τις επόμενες ημέρες, η δραστηριοποίηση της Chevron στη Βενεζουέλα θα ολοκληρωθεί. Ειδικότερα, ο Υπουργός Εξωτερικών…
Με την παραλαβή του παρθενικού φορτίου τέθηκε επισήμως σε λειτουργία το νέο FSRU της Γερμανίας. Σύμφωνα με στοιχεία της Kpler, την Παρασκευή 16 Μαΐου…
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, υπέγραψε το βράδυ της Παρασκευής 23 Μαΐου τέσσερα διατάγματα τα οποία έχουν ως στόχο την «αναγέννηση» της πυρηνικής…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα πως προτείνει απευθείας δασμούς 50% στα προϊόντα που εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση αρχής γενομένης από…
Ένα ορόσημο στη διαδικασία επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της κατέγραψε η Aegean Shipping. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, πρόσφατα έλαβε χώρα η τελετή κοπής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ