
Η QatarEnergy υπέγραψε μακροχρόνιες συμφωνίες χρονοναύλωσης με τέσσερις διεθνείς πλοιοκτήτες για τη διαχείριση 19 νέων, υπερσύγχρονων πλοίων μεταφοράς LNG στο πλαίσιο του δεύτερου διαγωνισμού που εντάσσεται στο μεγαλεπήβολο σχέδιο επέκτασης του στόλου LNG του καταριανού κολοσσού.
Οι συμφωνίες αφορούν τη διαχείριση έξι πλοίων από την CMES LNG Carrier Investment Inc., έξι πλοίων από τη Shandong Marine Energy (Singapore) Pte Ltd. και τριών πλοίων από τη MISC Berhad. Όλα τα πλοία κατασκευάζονται από τη Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Η κοινοπραξία των Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (K-Line) και Hyundai Glovis Co. Ltd. θα διαχειρίζεται τα εναπομείναντα τέσσερα πλοία τα οποία κατασκευάζονται στη Hanwha Ocean.
Σχολιάζοντας αυτή την περίσταση, η Α.Ε. κ. Saad Sherida Al-Kaabi, υπουργός Ενέργειας του Κατάρ και πρόεδρος και CEO της QatarEnergy δήλωσε: «Οι σημερινές υπογραφές αποτελούν σημαντικό ορόσημο στο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου LNG της QatarEnergy, καθώς ο συνολικός αριθμός των πλοίων για τα οποία έχουμε υπογράψει μακροχρόνιες ναυλώσεις ανέρχεται σε 104, ένα τεράστιο εγχείρημα που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ναυπήγησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία του κλάδου. Τα πλοία αυτά θα υποστηρίξουν την διευρυμένη παραγωγική μας ικανότητα υγροποιημένου φυσικού αερίου από το North Field στο Κατάρ και το Golden Pass στις ΗΠΑ, ενώ παράλληλα θα καλύψουν τις μακροπρόθεσμες ανάγκες αντικατάστασης του στόλου μας. Η προσεκτική διαδικασία επιλογής των πλοιοκτητών ακολούθησε έναν λεπτομερή και αυστηρό παγκόσμιο διαγωνισμό, που σηματοδοτεί τη δέσμευση της QatarEnergy να επεκτείνει τον στόλο της με σύγχρονα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου σε συνεργασία με πλοιοκτήτες παγκόσμιας κλάσης και με ανοιχτό και διαφανή τρόπο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου πλοίων διπλού καυσίμου της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco. Σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η…
Τα τελευταία δεδομένα για τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) δημοσίευσε πρόσφατα η Ένωση Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Συγκεκριμένα, βάσει στοιχείων της…
Οι «φουρτούνες» στη spot ναυλαγορά των LNG carriers συνεχίζονται, με τους ναύλους να μην παρουσιάζουν μεταβολές την περασμένη εβδομάδα και να εξακολουθούν να κυμαίνονται…
Το μεταβαλλόμενο αλλά και, συγχρόνως, αυστηρότερο κανονιστικό πλαίσιο της ναυτιλίας αναφορικά με τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τα επενδυτικά…
Οι επιπτώσεις από το απότομο «φρενάρισμα» στις παραγγελίες για νεότευκτα το 2025 έχουν γίνει αισθητές σε κάθε χώρα με έντονη παρουσία στη ναυπηγική βιομηχανία.…
Μάχη στα μέτωπα της φωτιάς δίνουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις σε Αττική, Εύβοια, Μεσσηνία και Κύθηρα. Πιο συγκεκριμένα: Πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση στην Δροσοπηγή Αττικής…
Την παρθενική του κίνηση στο πεδίο των θαλάσσιων μεταφορών υλοποίησε πρόσφατα ο Ισπανός κροίσος Amancio Ortega, ιδρυτής του κολοσσού της μόδας Zara. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ορόσημο για τις υπεράκτιες εξερευνήσεις πετρελαίου της Κίνας συνιστά η πρόσφατη εκκίνηση της παραγωγής σε ένα γιγαντιαίο πεδίο πετρελαίου στη Θάλασσα Μποχάι. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ