
Για περισσότερο από μία δεκαετία, ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Clive Palmer «κατέστρωνε» τα πλάνα του για την κατασκευή του «Τιτανικού ΙΙ», ενός πιστού αντιγράφου του πλοίου που βυθίστηκε το 1912 με περισσότερους από 2.200 επιβάτες.
Τα σχέδια του Palmer ξεκίνησαν το 2012 και επανήλθαν το 2018. Έξι χρόνια μετά, επανέφερε το φιλόδοξο πλάνο του κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Όπερα του Σίδνεϊ, με φόντο το φημισμένο λιμάνι της πόλης.
Ένα εύλογο ερώτημα είναι γιατί ένας δισεκατομμυριούχος να θέλει να αναβιώσει τον «Τιτανικό». «Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό από το να κάθομαι σπίτι μου και να μετράω τα λεφτά μου», τόνισε ο Palmer στη συνέντευξη Τύπου, με έναν κάπως κυνικό τρόπο του ανθρώπου για τον οποίο βασικό ερώτημα είναι πώς θα ξοδέψει τα χρήματά του παρά πώς θα τα κερδίσει.
Το ξέσπασμα της πανδημίας πήγε πίσω τα όνειρα του Palmer. «Με χαρά ανακοινώνουμε ότι, μετά από απρόβλεπτες καθυστερήσεις, ήρθαμε ξανά σε επαφή με τους εταίρους μας για να φέρουμε το όνειρο του “Τιτανικού ΙΙ” ξανά στη ζωή», δήλωσε ο Palmer στη συνέντευξη Τύπου.
Στόχος είναι η εξεύρεση εταιρείας που θα αναλάβει τη σχεδίαση και τη ναυπήγηση του πλοίου έως τα τέλη του 2024, με στόχο να ξεκινήσουν οι εργασίες το επόμενο έτος. Ο Palmer, με απόλυτη ειλικρίνεια, τόνισε στους δημοσιογράφους ότι προτιμάει την ευρωπαϊκή τεχνογνωσία έναντι της κινεζικής.
Φωτό: Blue Star Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ