
Για περισσότερο από μία δεκαετία, ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Clive Palmer «κατέστρωνε» τα πλάνα του για την κατασκευή του «Τιτανικού ΙΙ», ενός πιστού αντιγράφου του πλοίου που βυθίστηκε το 1912 με περισσότερους από 2.200 επιβάτες.
Τα σχέδια του Palmer ξεκίνησαν το 2012 και επανήλθαν το 2018. Έξι χρόνια μετά, επανέφερε το φιλόδοξο πλάνο του κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Όπερα του Σίδνεϊ, με φόντο το φημισμένο λιμάνι της πόλης.
Ένα εύλογο ερώτημα είναι γιατί ένας δισεκατομμυριούχος να θέλει να αναβιώσει τον «Τιτανικό». «Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό από το να κάθομαι σπίτι μου και να μετράω τα λεφτά μου», τόνισε ο Palmer στη συνέντευξη Τύπου, με έναν κάπως κυνικό τρόπο του ανθρώπου για τον οποίο βασικό ερώτημα είναι πώς θα ξοδέψει τα χρήματά του παρά πώς θα τα κερδίσει.
Το ξέσπασμα της πανδημίας πήγε πίσω τα όνειρα του Palmer. «Με χαρά ανακοινώνουμε ότι, μετά από απρόβλεπτες καθυστερήσεις, ήρθαμε ξανά σε επαφή με τους εταίρους μας για να φέρουμε το όνειρο του “Τιτανικού ΙΙ” ξανά στη ζωή», δήλωσε ο Palmer στη συνέντευξη Τύπου.
Στόχος είναι η εξεύρεση εταιρείας που θα αναλάβει τη σχεδίαση και τη ναυπήγηση του πλοίου έως τα τέλη του 2024, με στόχο να ξεκινήσουν οι εργασίες το επόμενο έτος. Ο Palmer, με απόλυτη ειλικρίνεια, τόνισε στους δημοσιογράφους ότι προτιμάει την ευρωπαϊκή τεχνογνωσία έναντι της κινεζικής.
Φωτό: Blue Star Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ