
Στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας (MoU) με τον λιμένα της Γκουανγκτζόου στην Κίνα προχώρησε ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς. Το MoU υπεγράφη από τον Αναπληρωτή Διευθύνoντος Συμβούλου της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Παναγιώτη Τσώνη και τον Deputy General Manager του Guangzhou Port Group κ. Song Xiaoming.
Επισημαίνεται ότι ο συγκεκριμένος κινεζικός λιμένας είναι ένας από τους δέκα μεγαλύτερους εμπορικούς λιμένες παγκοσμίως, σύμφωνα με σχετικό Δελτίο Τύπου της ΟΛΠ Α.Ε.
Με το εν λόγω MoU, οι αρμόδιοι φορείς λειτουργίας και διαχείρισης των δύο λιμανιών συμφώνησαν να ενισχύσουν τη μεταξύ τους συνεργασία, καθιερώνοντας μια μακροπρόθεσμη εταιρική σχέση, η οποία προσβλέπει στις προκλήσεις και ευκαιρίες του παρόντος και κυρίως του μέλλοντος.
Επιπρόσθετα, τα δύο μέρη συμφώνησαν να εντείνουν τις από κοινού προσπάθειες για υλοποίηση επενδύσεων που αφορούν στον μετασχηματισμό και την εξέλιξή τους σε πράσινα λιμάνια, ερευνώντας νέες λύσεις χαμηλών εκπομπών άνθρακα και μείωσης αυτών. Τέλος, οι δύο πλευρές θα συνεργαστούν εντατικά στον τομέα της ψηφιοποίησης και της αυτοματοποίησης των λιμένων, δεσμευόμενες τη μεταξύ τους συνεχή ανταλλαγή τεχνογνωσίας και νέων τεχνολογιών.
Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε., κ. Yu Zenggang, εξέφρασε τη μεγάλη του χαρά και ικανοποίηση για την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας λιμένων Πειραιά και Γκουανγκτζόου. Ο κ. Zenggang τόνισε ότι για την ΟΛΠ Α.Ε. η συνεργασία των λιμανιών, η οποία αποσκοπεί στην αντιμετώπιση παγκόσμιων προκλήσεων, όπως η κλιματική αλλαγή, αλλά και στη συνεχή εξέλιξη, πρόοδο, στον εκσυγχρονισμό και στην τεχνολογική αναβάθμιση των λιμένων με την ανταλλαγή γνώσης, εμπειριών και κυρίως τεχνολογιών αιχμής αποτελεί προτεραιότητα και βασικό εργαλείο διοίκησης και λήψης αποφάσεων στο λιμάνι του Πειραιά.
Φωτό: ΟΛΠ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Η τεχνολογία μεταφοράς υγρού υδρογόνου βρίσκεται στο επίκεντρο νέας διεθνούς συνεργασίας μεταξύ του Lloyd’s Register (LR) και του Εθνικού Πανεπιστημίου του Πουσάν (PNU) στη…
Θλίψη σκόρπισε η είδηση της απώλειας 47χρονης ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας, όταν παρασύρθηκε από φορτηγό κατά την έξοδό της από E/Γ-Ο/Γ πλοίο. Η…
H Αμερικανική Ακτοφυλακή (USCG) με πρόσφατη ανακοίνωσή της, υπενθύμισε στη ναυτιλιακή βιομηχανία, τα αυτονόητα. Ότι τα ανταλλακτικά αλλά και τα αναλώσιμα στα διάφορα συστήματα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ