
Το LNG παραμένει εκ των κορυφαίων επιλογών για τη μετάβαση της ναυτιλίας προς τη βιώσιμη ανάπτυξη. Ωστόσο, η συνεχής αυξανόμενη ζήτηση του LNG και ταυτόχρονα ο περιορισμένος αριθμός πλοίων μεταφοράς LNG προκαλούν έντονη ανησυχία. Στην πρόκληση αυτή έρχεται να προστεθεί και η σταδιακή απόσυρση των πλοίων LNG που κινούνται με ατμοστρόβιλο, καθώς είναι λιγότερο ενεργειακά αποδοτικά και συνεπώς οικονομικά ασύμφορα σε σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ.
Η συνεργασία της NYK Line με τη Namura Shipbuilding Co., Ltd. και τη Sasebo Heavy Industries Co., Ltd. έρχεται να δώσει τη λύση, αναβαθμίζοντας το κύριο σύστημα πρόωσης των πλοίων LNG. Ο ατμοστρόβιλος θα αντικατασταθεί από κινητήρα διπλού καυσίμου χαμηλών στροφών ντίζελ και LNG, γνωστό ως X-DF. Ακόμα, οι δεξαμενές LNG τύπου Moss, που είναι ήδη εγκατεστημένες, θα διατηρηθούν, καθώς είναι ανθεκτικές και η χρήση τους προβλέπεται μακροχρόνια.
Με την αναβάθμιση του συστήματος πρόωσης και την αποδοτική χρήση των υπαρχόντων πόρων του πλοίου, βελτιώνεται η απόδοση του καυσίμου και προσφέρεται μια οικονομική προσέγγιση, καθώς αποφεύγεται η πλήρης ανακατασκευή του πλοίου.
Τον Οκτώβριο του 2023 ο ιαπωνικός νηογνώμονας Class NK εξέδωσε την πρώτη Έγκριση επί της Αρχής (AiP) για τη μετατροπή του κύριου συστήματος πρόωσης των φορτηγών πλοίων LNG.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ισχυρό comeback έκαναν οι παραγγελίες πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της πλατφόρμας Alternative Fuels Insight (AFI) του DNV. Συγκεκριμένα,…
Στην υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας με «φόντο» το μεγαλεπήβολο έργο «Louisiana LNG» προχώρησαν πρόσφατα οι ενεργειακοί κολοσσοί Woodside και BP. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση…
Ο όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την τεχνολογία NextDF για έναν τρίτο κινητήρα, τον κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 46TS-DF. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά τη λειτουργία…
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαίος πάροχος λύσεων αυτοματισμού για τη ναυτιλιακή και βιομηχανική αγορά, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη στρατηγική της…
Σε μια κίνηση με έντονες γεωπολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις προέβη πρόσφατα το Πεκίνο, με στόχο να αμβλύνει το εμπορικό χάσμα με την Ουάσιγκτον, το…
Η μέση ηλικία των bulk carriers έχει αυξηθεί τα τελευταία έτη, εξέλιξη της οποίας τα αίτια εντοπίζονται στις κινήσεις των πλοιοκτητών ακόμα και πριν…
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν και πάλι σήμερα πτώση, άνω του 3%, μετά την ανακοίνωση από τον ΟPEC+ μιας επιτάχυνσης της παραγωγής για τον…
Tην ποιοτική υπεροχή της ελληνικής σημαίας για ακόμα ένα έτος επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων του Tokyo MoU. Από την ετήσια έκθεση του Tokyo…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ