
Η σορός ενός ναυτικού μέλους του πληρώματος του φορτηγού πλοίου που βυθίστηκε στα ανοιχτά της Λέσβου, εντοπίστηκε από παραπλέον πλοίο. Το μεσημέρι ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας εντόπισε και διέσωσε έναν Αιγύπτιο ναυτικό μέλος του πληρώματος του πλοίου ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης.
Οι έρευνες στη θαλάσσια περιοχή του ναυαγίου συνεχίζονται υπο δυσμενείς καιρικές συνθήκες για τον εντοπισμό των υπόλοιπων 12 ναυτικών του φορτηγού πλοίου RAPTOR με σημαία Κομόρες που βυθίστηκε υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες. Στο σημείο των ερευνών συμμετέχουν συνολικά 8 παραπλέοντα σκάφη, φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού και ένα ελικόπτερο.
Σύμφωνα με τη διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου με έδρα το Λίβανο στο πλοίο επέβαιναν 1 Ινδός, 11 Αιγύπτιοι και δύο υπήκοοι Συρίας. To RAPTOR μετέφερε αλάτι από την Αίγυπτο με προορισμό την Κωνσταντινούπολη και είχε δήλωσε μηχανική βλάβη στις 7 το πρωί.
Στις 8:20 ο πλοίαρχος ανέφερε κάποια κλίση του πλοίου ενεργοποιώντας σήμα κινδύνου “mayday, mayday” σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάθηκε από τα ραντάρ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τελευταία Ενημέρωση – Δευτέρα 27 Νοεμβρίου / 10.40
(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Αναγνωρίστηκε η σορός που εντοπίστηκε χθες απο παραπλέον πλοίο στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Λέσβου, όπου βυθίστηκε το φορτηγό πλοίο RAPTOR. Πρόκειται για Αιγύπτιο ναύτη, μέλος του πληρώματος του πλοίου.
Χθες στο σημείο του ναυαγίου εντοπίστηκε και περισυνελέγη σώος, από ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας, επίσης ένας Αιγύπτιος ναυτικός, μέλος του πληρώματος, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης.
Έως τώρα οι έρευνες για τον εντοπισμό των 12 μελών του φορτηγού πλοίου παραμένουν άκαρπες. Στις έρευνες επιχειρούν δύο πλωτά του Λιμενικού Σώματος, μία φρεγάτου του Πολεμικού Ναυτικού και τέσσερα παραπλέοντα πλοία. Επίσης, στο σημείο επιχειρεί από αέρος ένα ελικόπτερο του ΛΣ, ενώ θα συμμετάσχει και αεροσκάφος της FRONTEX.
Στο RAPTOR επέβαιναν συνολικά 14 άτομα πλήρωμα, (ένα Ινδός ένδεκα Αιγύπτιοι και δύο Σύριοι) και μετέφερε αλάτι από την Αίγυπτο με προορισμό την Κωνσταντινούπολη.
Ο πλοίαρχος του bulk carrier είχε δηλώσει μηχανική βλάβη και πιθανόν να υπήρξε υπήρξε μικρή εισροή υδάτων στα αμπάρια με μετατόπιση του φορτίου που είχε ως αποτέλεσμα το πλοίο να πάρει κλίση και να βυθιστεί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο μεγαλύτερο λιμάνι του Ιράν, έπειτα από ισχυρή…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Αύξηση 0,9% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Φεβρουαρίου 2024, έναντι μείωσης 0,1%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ