
Ένα βήμα με γνώμονα την ανάγκη ενεργειακής μετάβασης της ναυτιλιακής βιομηχανίας πραγματοποιεί η εταιρεία Brittany Ferries, η οποία γνωστοποίησε την καθέλκυση του «Saint-Malo», του πρώτου υβριδικού της πλοίου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάρτηση της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το «Saint-Malo» είναι το τέταρτο πλοίο στο πλαίσιο του προγράμματος ανανέωσης της εταιρείας.
Όπως είχε γνωστοποιήσει η εταιρεία το 2022, το εν λόγω πλοίο είναι το μεγαλύτερο υβριδικό πλοίο που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Μάλιστα, διαθέτει μήκος 194,7 μ. και είναι εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα ισχύος με μπαταρίες χωρητικότητας 11,5 MWh για την πρόωσή του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο θα εισέλθει στον στόλο της Brittany Ferries στο πλαίσιο συμβολαίου χρονοναύλωσης, διάρκειας δέκα ετών, που έχει υπογραφεί με τη StenaRoRo. Επιπλέον, για την παροχή καυσίμου, η Brittany Ferries έχει έρθει σε συμφωνία με την εταιρεία Titan LNG, βάσει της οποίας η τελευταία αναλαμβάνει την προμήθεια καυσίμου LNG και υγροποιημένου βιομεθανίου (LBM).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ