
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä αναμένεται να εξοπλίσει με τον νέο του κινητήρα διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, Wärtsilä 25DF, δύο πολυτελή ιστιοφόρα κρουαζιερόπλοια, τα οποία κατασκευάζονται στο γαλλικό ναυπηγείο Chantiers de l’Atlantique (CdA) για λογαριασμό της Orient Express Silenseas, μέρους του γαλλικού ξενοδοχειακού ομίλου Accor. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οποία υπεγράφη τον περασμένο Μάιο, υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της παραγγελίας για τον εξοπλισμό δύο ακόμα πλοίων.
Ο κινητήρας Wärtsilä 25DF αποτελεί τον αποδοτικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον θαλάσσιο κινητήρα στο εύρος ισχύος του. Διαθέτει ένα σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, σύστημα «common rail» για την έγχυση του καυσίμου καθώς και ένα σύστημα ελέγχου της καύσης. Οι εν λόγω τεχνολογίες προσφέρουν απαράμιλλη πυκνότητα ισχύος και ενισχυμένη απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου και τις παραγόμενες εκπομπές.
Η παραγγελία περιλαμβάνει για κάθε πλοίο τέσσερις κινητήρες Wärtsilä 25DF, ο καθένας από τους οποίους παράγει ισχύ 2.070 kW στις 1.000 σ.α.λ., τέσσερις μονάδες ελέγχου της πίεσης του αερίου καυσίμου (GVU) και τέσσερα συστήματα Wärtsilä NOx Reducer (NOR) για την επεξεργασία των καυσαερίων των πλοίων.
Ο Wärtsilä 25DF είναι ένας κινητήρας ο οποίος υποστηρίζει τις προσπάθειες απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, σηματοδοτώντας παράλληλα την αρχή μιας νέας εποχής για τους κινητήρες μεσαίων ταχυτήτων και μικρού διαμετρήματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ