
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä έλαβε παραγγελία για την παροχή βοηθητικών κινητήρων κατανάλωσης καυσίμου μεθανόλης σε έξι νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της CMA CGM, χωρητικότητας 15.000 TEUs, τα οποία κατασκευάζονται στο κινεζικό ναυπηγείο Dalian Shipbuilding.
Τα εν λόγω πλοία αποτελούν τα πρώτα πλοία κατανάλωσης μεθανόλης τα οποία παραγγέλνει η CMA CGM, με τη συγκεκριμένη επιλογή να υποστηρίζει τις προσπάθειες της γαλλικής εταιρείας για την απανθρακοποίηση των δραστηριοτήτων της και την επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας έως το 2050. Η κατανάλωση καυσίμου μεθανόλης παράγει λιγότερους ρύπους σε σχέση με την κατανάλωση ντίζελ, ενώ η παραγωγή της μπορεί να γίνει με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Σε καθένα από τα έξι νεότευκτα πλοία πρόκειται να εγκατασταθούν τρεις εξακύλινδροι και ένας επτακύλινδρος κινητήρας κατηγορίας Wärtsilä 32M, οι οποίοι θα διαθέτουν επίσης συστήματα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Η παράδοση των κινητήρων είναι προγραμματισμένη για τα τέλη του 2024, ενώ το πρώτο πλοίο της σειράς αναμένεται να παραδοθεί το 2025.
Έχοντας δεσμευτεί να συμβάλουν στην απανθρακοποίηση του ναυτιλιακού κλάδου, οι δύο εταιρείες συνεργάζονται εδώ και αρκετά χρόνια και θα συνεχίσουν τις κοινές τους προσπάθειες για την ανάπτυξη αποδοτικότερων αλλά και βιωσιμότερων λύσεων για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ισχυρό comeback έκαναν οι παραγγελίες πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της πλατφόρμας Alternative Fuels Insight (AFI) του DNV. Συγκεκριμένα,…
Στην υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας με «φόντο» το μεγαλεπήβολο έργο «Louisiana LNG» προχώρησαν πρόσφατα οι ενεργειακοί κολοσσοί Woodside και BP. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση…
Ο όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την τεχνολογία NextDF για έναν τρίτο κινητήρα, τον κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 46TS-DF. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά τη λειτουργία…
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαίος πάροχος λύσεων αυτοματισμού για τη ναυτιλιακή και βιομηχανική αγορά, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη στρατηγική της…
Σε μια κίνηση με έντονες γεωπολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις προέβη πρόσφατα το Πεκίνο, με στόχο να αμβλύνει το εμπορικό χάσμα με την Ουάσιγκτον, το…
Η μέση ηλικία των bulk carriers έχει αυξηθεί τα τελευταία έτη, εξέλιξη της οποίας τα αίτια εντοπίζονται στις κινήσεις των πλοιοκτητών ακόμα και πριν…
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν και πάλι σήμερα πτώση, άνω του 3%, μετά την ανακοίνωση από τον ΟPEC+ μιας επιτάχυνσης της παραγωγής για τον…
Tην ποιοτική υπεροχή της ελληνικής σημαίας για ακόμα ένα έτος επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων του Tokyo MoU. Από την ετήσια έκθεση του Tokyo…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ