
Νέες προκλήσεις αναδύονται στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η διαδικασία προσαρμογής στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είναι αρκετά περίπλοκη.
Η διεθνής εταιρεία θαλάσσιων μεταφορών Sallaum Lines ανακοίνωσε την Πέμπτη 3 Αυγούστου ότι, ελλείψει χωρητικότητας στα πλοία Ro-Ro για τις μεταφορές κινεζικών οχημάτων, οι κατασκευαστές αναγκάστηκαν να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς οχημάτων.
Ειδικότερα, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων (OEMs) με έδρα την Κίνα, η οποία αποτελεί τον κορυφαίο εξαγωγέα αυτοκινήτων, αντιμετώπισαν δυσκολίες στην εύρεση τόσο επαρκούς χώρου στα πλοία Ro-Ro όσο και τερματικών σταθμών διακίνησης στην Ευρώπη. Ως εκ τούτου, αναθεωρούν τις μεθόδους μεταφοράς και μεταφέρουν τα οχήματά τους μέσω εμπορευματοκιβωτίων.
Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε μια δοκιμαστική αποστολή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Smart από την Κίνα στην Αμβέρσα, με τον forwarder DB Schenker να συνεργάζεται με τους κατασκευαστές και να οργανώνει τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, που περιλαμβάνουν δύο ή τρία αυτοκίνητα EV Smart το καθένα, με προορισμό την Αμβέρσα. Μετά την άφιξή του στην Αμβέρσα, η Sallaum ανέλαβε τη διαχείριση των εμπορευματοκιβωτίων.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η εν λόγω διαδικασία ήταν καθοριστική για τους κατασκευαστές τόσο για την παράδοση των αυτοκινήτων στους εμπορικούς αντιπροσώπους όσο και για την εν γένει εξοικονόμηση χρόνου.
Καθίσταται επομένως σαφές ότι όσο η αγορά των containerships κερδίζει έδαφος, η βιομηχανία αυτοκινήτων βιώνει μια αξιοσημείωτη αλλαγή. Το μέλλον της αγοράς θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο με τον οποίο θα εξελιχθεί η ζήτηση για τον συγκεκριμένο τρόπο μεταφοράς και από την προσαρμογή στο μεταβαλλόμενο αυτό τοπίο, σημειώνει η Sallaum στην ανακοίνωσή της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Δύο από τις πιο αγαπημένες και θαυμαστές προσωπικότητες της σύγχρονης ελληνικής ναυτιλίας εντάχθηκαν στο Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας. Η Αθηνά Μαρτίνου (1927-2024) και ο…
Την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025, ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Δημήτριος – Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, βράβευσε το πλήρωμα της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ), που κατέκτησε…
Παρότι το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας παραμένει θολό, η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου σκαρφαλώνει εντός του 2025. Ειδικότερα, όπως αναφέρει το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS,…
Εντυπωσιακή πορεία διαγράφουν φέτος τα κορυφαία ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, τα οποία βρίσκονται μια «ανάσα» από το ιστορικό ορόσημο των $146 δισ. σε εκκρεμείς…
Εν μέσω αυξανόμενης αβεβαιότητας γύρω από τις εμπορικές πολιτικές των κρατών, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) αναθεώρησε προς τα κάτω τις εκτιμήσεις…
Στα ιαπωνικά ναυπηγεία στρέφεται η Meadway Bulkers, με επικεφαλής τον κ. Γιώργο Δελαπόρτα, για την επέκταση του στόλου της. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση…
Σε μια εποχή προσπάθειας μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματος από τη ναυτιλία, η Asyad Group εισάγει έναν νέο παίκτη στο προσκήνιο της αποανθρακοποίησης, το «Sohar…
H Merit France του Γάλλου δισεκατομμυριούχου Rodolphe Saadé απέκτησε μερίδιο 20% στη γαλλική αλυσίδα κινηματογράφων Pathé έναντι άγνωστου ποσού, ανακοίνωσε τη Δευτέρα 12 Μαΐου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ