
Την επιδότηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Βόλου – Μυτιλήνης, ζητούν με κοινή τους επιστολή ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ. Σωκράτης Αναγνώστου και ο Πρόεδρος Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λέσβου κ. Ευστράτιος Κύτελης – Δήμαρχος Μυτιλήνης.
Η επιστολή απευθύνεται προς τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη και τον Γενικό Γραμματέα Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο ενώ κοινοποιήθηκε και στους βουλευτές των δύο περιοχών.
Στην επιστολή αναφέρονται τα εξής:
Θα θέλαμε με την παρούσα να σας ενημερώσουμε για ένα αίτημα των λιμένων Βόλου, και Μυτιλήνης.
Όπως θα γνωρίζετε, τα λιμάνια του Βόλου, της Μυτιλήνης και της Χίου, δεν συνδέονται ακτοπλοϊκά, παρά την εκπεφρασμένη κατά καιρούς βούληση που έχουν εκφράσει οι εκπρόσωποι των λιμένων.
Ωστόσο καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, διακινούνται φορτία από τη Θεσσαλία αλλά και επιβάτες προς τους παραπάνω προορισμούς και ως γνωστόν σήμερα, πολλοί εξυπηρετούνται από τις επίσης επιδοτούμενες γραμμές της Θεσσαλονίκης.
Η λειτουργία της συγκεκριμένης γραμμής, θα διευκολύνει την πρόσβαση της Θεσσαλίας και τη θαλάσσια επικοινωνία επιβατών και εμπορευμάτων με τους λιμένες του Ανατολικού Αιγαίου.
Με την παρούσα επιστολή, ζητάμε να εξετάσετε την επιδότηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Βόλος – Μυτιλήνη – Χίος, η οποία θα προσφέρει πολλαπλά οικονομικά οφέλη στις τοπικές κοινωνίες και θα διευκολύνει, μειώνοντας χρονικά την μετακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων .
Υπενθυμίζεται ότι, παλαιότερα, λειτουργούσε ακτοπλοϊκή γραμμή μεταξύ Βόλου – Μυτιλήνης. Επειδή γνωρίζουμε την ευαισθησία σας για την περιφερειακή ανάπτυξη και με δεδομένο ότι είστε καλός γνώστης του αντικειμένου, ευελπιστούμε όπως εξετάσετε θετικά το αίτημά μας για την επιδότηση της γραμμής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν και πάλι σήμερα πτώση, άνω του 3%, μετά την ανακοίνωση από τον ΟPEC+ μιας επιτάχυνσης της παραγωγής για τον…
Tην ποιοτική υπεροχή της ελληνικής σημαίας για ακόμα ένα έτος επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων του Tokyo MoU. Από την ετήσια έκθεση του Tokyo…
Η AEGEAN και η Emirates διευρύνουν περαιτέρω τη συνεργασία τους, προσφέροντας αμοιβαία οφέλη στους επιβάτες τους, μέσω των προγραμμάτων πιστότητας που διαθέτουν. Ειδικότερα από…
Περιορισμένη παρέμεινε η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων και τον Απρίλιο. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, τον πρώτο μήνα του β΄ τριμήνου…
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ