
Η Royal Caribbean International πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή του Icon of the Seas, του πρώτου κρουαζιερόπλοιου κατανάλωσης καυσίμου LNG της εταιρείας, θέτοντας σε λειτουργία τον πρώτο κινητήρα πολλαπλών καυσίμων του πλοίου στο ναυπηγείο Meyer Turku.
Το Icon of the Seas θεωρείται το μεγαλύτερο και πιο προηγμένο τεχνολογικά πλοίο στον κόσμο, διαθέτοντας ένα πλήθος φιλικών προς το περιβάλλον χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων και έξι κινητήρων της εταιρείας Wärtsilä οι οποίοι μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο ντίζελ αλλά και φυσικό αέριο. Ο πρώτος από τους έξι προηγμένους κινητήρες του πλοίου τέθηκε σε λειτουργία στις 15 Μαρτίου, με τη φινλανδική ναυπηγική εταιρεία να έχει προγραμματίσει την παράδοση του πλοίου στη Royal Caribbean στα τέλη του 2023.
Πρόκειται για το πρώτο πλοίο του στόλου της Royal Caribbean που καταναλώνει καύσιμο LNG και χρησιμοποιεί παράλληλα τεχνολογία κυψελών καυσίμου, ενώ διαθέτει επίσης τη δυνατότητα σύνδεσης με το ηλεκτρικό δίκτυο της στεριάς. Επιπλέον, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με συστήματα ανάκτησης θερμότητας καθώς και με ένα σύστημα αερολίπανσης για τη μείωση τριβής ανάμεσα στο κύτους του πλοίου και το νερό.
Το Icon of the Seas αποτελεί το πρώτο από μια σειρά τριών κρουαζιερόπλοιων κατηγορίας Icon που έχει παραγγείλει η Royal Caribbean. Στις 15 Φεβρουαρίου η Meyer Turku ξεκίνησε την διαδικασία κατασκευής του δεύτερου κρουαζιερόπλοιου της σειράς, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025, ενώ το τρίτο πλοίο της σειράς αναμένεται να παραδοθεί το 2026.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ισραηλινός στρατός εξέδωσε σήμερα προειδοποίηση για την εκκένωση τριών λιμανιών στην Υεμένη, τα Ρας Ίσα, Χοντέιντα και Σάλιφ. Ο στρατός σημείωσε ότι τα…
«Η θετική πορεία του τουρισμού το 2024 επιβεβαιώνει τη διαρκή συμβολή του στην οικονομία, σε μια εποχή όπου τίποτα δεν είναι δεδομένο». Τα παραπάνω…
Η Βραζιλία βρίσκεται σε συζητήσεις με την Κίνα για την κατασκευή μιας νέας σιδηροδρομικής γραμμής, που θα συνδέει το mega λιμάνι Chancay του Περού…
Εντυπωσιακή πορεία κατέγραψε η ΟΛΠ Α.Ε. για το οικονομικό έτος 2024, παρουσιάζοντας νέα ιστορικά υψηλά σε έσοδα, κερδοφορία και προτεινόμενο μέρισμα, κατά την ετήσια…
Στην ενίσχυση των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού με βιώσιμο τρόπο επενδύει ο κολοσσός της liner ναυτιλίας CMA CGM. Ειδικότερα, η CEVA Logistics του ομίλου εγκαινιάζει…
Το Ιράκ αναμένεται να ρίξει ταχύτητα στις εξαγωγές πετρελαίου τις ερχόμενες εβδομάδες. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, το Ιράκ προβλέπεται πως θα εξάγει…
Ανάσα για το θαλάσσιο εμπόριο αποτελεί η πρόσφατη «εκεχειρία» μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη ανάλυσή της η Xeneta, το παράθυρο…
Η ηλεκτροπαραγωγή της Νότιας Κορέας βασίζεται σε ιδιαίτερα σημαντικό βαθμό στην πυρηνική ενέργεια, με το 2024 να αποτελεί έτος-σταθμό. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ