
Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στο ναυτικό νησί της Χίου η ανακοίνωση της Blue Star Ferries για ματαίωση όλων των προσεγγίσεων των πλοίων της στο κεντρικό λιμάνι της Χίου και αντικατάσταση όλων των αναχωρήσεων και αφίξεων προς Μυτιλήνη και Πειραιά από το λιμάνι των Μεστών.
Η απόφαση ελήφθη μετά τις δηλώσεις του λιμενάρχη Χίου περί «ακαταλληλότητας του κεντρικού λιμανιού». Η συνέντευξη του Λιμενάρχη Χίου Παντελή Βατούση στο Ράδιο – Αλήθεια της Χίου προβλημάτισαν την Λιμενική Επιτροπή, το ΥΕΝ και τις Ακτοπλοϊκές Εταιρείες και ανάγκασαν την ακτοπλοϊκή εταιρεία στις άμεσες τροποποιήσεις των δρομολογίων προς Χίο, μέχρι νεωτέρας. Η Blue Star Ferries με έκτακτη ανακοίνωσή της γνωστοποίησε μάλιστα ότι από χθες όλα τα πλοία θα δρομολογούνται για Μεστά, ενώ το πλοίο Diagoras αναχώρησε χθες τη νύχτα από το λιμάνι των Μεστών αντί της πόλης της Χίου.
Σε συνέχεια της ραδιοφωνικής συνέντευξης του Κεντρικού Λιμενάρχη Χίου, περί ακαταλληλότητας του λιμένα και μη ασφαλούς προσέγγισης των πλοίων αλλά και της μη σαφούς θέσης του φορέα διαχείρισης του λιμένα Χίου, όλα τα πλοία του ομίλου ATTICA θα προσεγγίζουν στα Μεστά.
Στην ανακοίνωση της εταιρείας διευκρινίζεται ότι ο Όμιλος θα ενημερώσει το επιβατικό κοινό για την ανωτέρω αλλαγή αλλά δεν αναφέρει τη χρονική περίοδο που θα εκτελεί πλόες. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, τόσο ο Δήμος Χίου όσο και οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΕΝ εξετάζουν το θέμα προκειμένου να μην ταλαιπωρηθεί το επιβατικό κοινό, στην αρχή μάλιστα της νέας τουριστικής περιόδου. Ως γνωστόν ο λιμένα των Μεστών μειώνει την απόσταση μεταξύ του νησιού και του Πειραιά, όμως δεν διαθέτει τις υποδομές και της απαραίτητες οδικές συγκοινωνίες για να εξυπηρετήσει το πολυπληθές κοινό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με όραμα τη δημιουργία ενός σύγχρονου ελληνικού πλοίου, ικανού να καλύψει τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού και να λειτουργήσει ως εξαγώγιμο τεχνολογικό προϊόν, ο…
Μνημόνιο Συνεργασίας που ορίζει τους κύριους όρους και προϋποθέσεις για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας νέας ηλεκτρικής διασύνδεσης μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας υπέγραψαν…
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο δυναμικές αγορές πολυτελών ακινήτων στην Ευρώπη για το 2024-2025, προσελκύοντας εύπορους αγοραστές από όλο…
Σχεδόν 1.000 δεξαμενόπλοια αριθμεί το παγκόσμιο orderbook, με το μεγαλύτερο βάρος να δίνεται στα MR tankers και στα Aframax/LR2 tankers. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…
Στις 5 Μαΐου 2025, το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, μέσω ενός ενημερωτικού βίντεο, προχώρησε σε ανακοίνωση του Απολογισμού Έργου για το Typhoon Project…
Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) παραμένει αρωγός στο έργο του ΕΚΑΒ με νέα σημαντική δωρεά. Ειδικότερα, τη Δευτέρα 12 Μαΐου έλαβε χώρα η τελετή…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έφθασε στη Σαουδική Αραβία, τον πρώτο σταθμό τετραήμερης περιοδείας του στην περιοχή του Κόλπου, που θα επικεντρωθεί περισσότερο σε…
Τριπλή ονοματοδοσία πλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Laskaridis Maritime στο κινεζικό ναυπηγείο Hengli Shipbuilding στο Dalian. Τα bulk carriers που εισέρχονται στον στόλο της Laskaridis…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ