
Ενημερώθηκε βραδινές ώρες το Σάββατο 4 Μαρτίου η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης, ότι κατά τη διαδικασία φόρτωσης Φ/Γ-Ο/Γ πλοίου, στον λιμένα Θεσσαλονίκης, έχει φορτωθεί όχημα το οποίο μεταφέρει επικίνδυνο φορτίο.
Ακολούθησε έλεγχος, από το πλήρωμα του ως άνω πλοίου, παρουσία στελέχους της οικείας Λιμενικής Αρχής, όπου διαπιστώθηκε η φόρτωση φορτηγού οχήματος (τράκτορας/επικαθήμενο), το οποίο, σύμφωνα με το δελτίο αποστολής της εταιρείας, μετέφερε φορτίο (λιπάσματα νιτρικής αμμωνίας), βαθμού επικινδυνότητας κλάσης 9, συνολικού βάρους είκοσι επτά (27) τόνων, το οποίο κατά τις διατάξεις του Π.Δ. 405/1996, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ανήκει στην κατηγορία των επικίνδυνων φορτίων.
Κατά τη φόρτωση ο 24χρονος οδηγός δεν κατέθεσε ζυγολόγιο, δεν προέβη στην έγκαιρη αίτηση δήλωσης για έγκριση φόρτωσης επικίνδυνων ειδών, στον Πλοίαρχο ή τον Ναυτικό Πράκτορα του πλοίου, ούτε προέβη στην ενημέρωση της οικείας Λιμενικής Αρχής, ενώ επιπρόσθετα διαπιστώθηκε ότι δεν κατείχε πιστοποιητικό επαγγελματικής κατάρτισης οδηγών οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων, ως όφειλε.
Ανωτέρω Φ/Γ όχημα εκφορτώθηκε από το πλοίο και παραμένει στον λιμένα Θεσσαλονίκης, ενώ το πλοίο απέπλευσε προς συνέχιση του εγκεκριμένου δρομολογίου του.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης που διενεργεί την προανάκριση κατά παράβαση του Άρθρου 291 Π.Κ. (περί διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών), κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ