
Η εταιρεία Orient Express, μέλος του γαλλικού ξενοδοχειακού ομίλου Accor, παρουσίασε πρόσφατα το μεγαλύτερο στον κόσμο ιστιοφόρο σούπερ γιοτ, το οποίο πρόκειται να καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Το πρωτοποριακό ιστιοφόρο γιοτ αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την επίσης γαλλική ναυπηγική εταιρεία Chantiers de l’Atlantique και τη συμβουλευτική εταιρεία Hetland Maritime, ενώ την εξωτερική αρχιτεκτονική του σκάφους έχει αναλάβει η Stirling Design International.
Το Orient Express Silenseas θα διαθέτει μήκος 220 μ. και θα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα αιολικής πρόωσης SolidSail, το οποίο έχει αναπτύξει η Chantiers de l’Atlantique και αποτελείται από τρία άκαμπτα ιστία επιφάνειας 1.500 τ.μ., που θα ξεπερνούν σε ύψος τα 100 μ. Το υβριδικό σύστημα πρόωσης του σκάφους θα συνδυάζει την αιολική ενέργεια με έναν κινητήρα πρόωσης κατανάλωσης καυσίμου LNG, καθιστώντας έτσι το Orient Express Silenseas σημείο αναφοράς όσον αφορά τις περιβαλλοντικές του επιδόσεις.
Το σκάφος θα μπορεί να φιλοξενεί έως και 120 επιβάτες, ενώ η παράδοσή του είναι προγραμματισμένη για το 2026. Η Chantiers de l’Atlantique έχει υπογράψει μάλιστα επιστολή προθέσεων με την Orient Express για την κατασκευή δύο πλοίων, με το δεύτερο ιστιοφόρο γιοτ να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στις αρχές του 2027.
Φωτό: Orient Express Silenseas/ Martin Darzacq
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ