
Τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα στην ιστορία της αναμένει για την K Line το τρέχον οικονομικό έτος (Απρίλιος-Μάιος) ο Yukikazu Myochin, πρόεδρος και CEO της εταιρείας.
Στο πρωτοχρονιάτικο μήνυμά του, ο κ. Myochin τονίζει ότι, στους επιμέρους κλάδους των dry, LNG carriers και car carriers, οι προσπάθειες που έλαβαν χώρα κατά το προηγούμενο έτος χρήσης για την αποκατάσταση της ανταγωνιστικότητας κόστους, μέσω των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, απέφεραν καρπούς. Σε αυτές περιλαμβάνονται η μείωση του στόλου και οι αδιάκοπες προσπάθειες κάθε segment να βελτιστοποιήσουν την κερδοφορία τους.
Στα containerships, όπου οι συνθήκες ήταν ιδιαίτερα ισχυρές κατά το πρώτο μισό, οι βέλτιστες πρακτικές των τριών εταιρειών του ιαπωνικού ομίλου μετουσιώθηκαν σε θετικά αποτελέσματα, τονίζει ο κ. Myochin.
O επικεφαλής της K Line σημειώνει ότι ο όμιλος πλέον θα επικεντρωθεί στις δραστηριότητες θαλάσσιας μεταφοράς άνθρακα και σιδηρομεταλλεύματος, LNG και αυτοκινήτων, υπό το Πενταετές Μεσοπρόθεσμο Management Plan για την επίτευξη των στόχων απανθρακοποίησης αλλά και την αύξηση των κερδών. Υπό το εν λόγω σχέδιο, η K Line θα διανείμει μερίσματα ύψους 400-500 δισ. γεν στους μετόχους της, ενώ, πέραν της αύξησης του μερίσματος για το 2022, ο ιαπωνικός κολοσσός προχωρά με ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 100 δισ. γεν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ