
Η ολλανδική εταιρεία παροχής βιοκαυσίμων GoodFuels εφοδίασε πρόσφατα με μια παρτίδα από 100% βιοκαύσιμο το κρουαζιερόπλοιο AIDAprima της AIDA Cruises, θυγατρικής της Carnival Corporation.
Συγκεκριμένα, το κατηγορίας Hyperion κρουαζιερόπλοιο της AIDA Cruises εφοδιάστηκε στις 8 Δεκεμβρίου στο Ρότερνταμ με 140 μετρικούς τόνους βιώσιμου βιοκαυσίμου χωρίς την ανάμειξη αυτού με συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα και χωρίς την πραγματοποίηση οποιασδήποτε τροποποίησης στον κινητήρα ή στις δεξαμενές του πλοίου. Σύμφωνα με τη Goodfuels, το βιοκαύσιμο που παρείχε προέρχεται από πρώτες ύλες οι οποίες είναι πιστοποιημένες ως 100% απόβλητα ή υπολείμματα, συμπεριλαμβανομένων επεξεργασμένων μαγειρικών ελαίων και ζωικού λίπους ενώ η καύση του προσφέρει μείωση των παραγόμενων εκπομπών CO2 κατά 80-90% σε σύγκριση με την καύση ορυκτών καυσίμων.
Οι δύο εταιρείες έχουν ξεκινήσει τη συνεργασία τους από τον Ιούλιο του 2022 όταν το κρουαζιερόπλοιο AIDAprima εφοδιάστηκε με ένα μείγμα βιοκαυσίμων και συμβατικών ναυτιλιακών καυσίμων της Goodfuels, ενώ αναμένεται να συνεχίσουν να προωθούν τη χρήση βιοκαυσίμων στο ναυτιλιακό κλάδο υλοποιώντας και άλλες παρόμοιες πρωτοβουλίες.
Ο Dirk Kronemeijer, CEO της Goodfuels δήλωσε σχετικά: «Η συγκεκριμένη πετρέλευση με βιοκαύσιμο αποτελεί ένα ακόμη μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στο δρόμο προς την επίτευξη της απανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας. Βασίζεται στη συνεργασία που έχουμε με την AIDA Cruises και τον ευρύτερο όμιλο Carnival, ενώ για ακόμη μια φορά αποδεικνύει ότι τα βιώσιμα βιοκαύσιμα που διαθέτουμε αποτελούν μια άμεση λύση βιωσιμότητας για αρκετές κατηγορίες πλοίων. Εκφράζουμε την ικανοποίηση μας που μπορούμε να συνεργαζόμαστε με πρωτοπόρους όπως η AIDA Cruises στοχεύοντας από κοινού στην ευρύτερη υιοθέτηση των καθαρών βιοκαυσίμων για την πραγματοποίηση βιωσιμότερων ταξιδιών».
Φωτό: www.goodfuels.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Costamare Bulkers Holdings Limited ανακοίνωσε σήμερα το ντεμπούτο της ως ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία και την ολοκλήρωση του διαχωρισμού της από την…
Το NavHyS αποτελεί ένα πρωτοποριακό ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα που στοχεύει στην τεχνολογική εξέλιξη της χρήσης υγρού υδρογόνου (LH₂) στη ναυτιλία. Στον πυρήνα της καινοτομίας…
Κατακόρυφη πτώση σημείωσαν οι συμφωνίες για συγχωνεύσεις και εξαγορές (Μ&Α) τον Απρίλιο, απόρροια του εμπορικού πολέμου που πυροδότησε η δασμολογική πολιτική του Προέδρου των…
Ορόσημο για την ανάπτυξη της κορυφαίας εμπορικής πύλης των Φιλιππίνων συνιστά η ολοκλήρωση σημαντικών έργων από τον κολοσσό DP World στον λιμένα Manila South…
Εν μέσω αυξανόμενης ζήτησης για πολεμικά πλοία σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας, Hanwha Ocean, φαίνεται να «ποντάρει» στις ΗΠΑ. Σύμφωνα…
Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής βρίσκεται εκ νέου το φυσικό αέριο της Ρωσίας, καθώς η ΕΕ επιδιώκει να τερματίσει τις ενεργειακές σχέσεις της με…
Οι χρηματιστηριακές κινήσεις του 119ου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο John Fredriksen συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Μάλιστα, όπως έχει αναδειχθεί τις τελευταίες εβδομάδες, το ενδιαφέρον…
Η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν πως θα συνεδριάσουν το ερχόμενο σαββατοκύριακο στην Ελβετία για να θέσουν τις βάσεις για εμπορικές διαπραγματεύσεις, για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ