
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του γ’ τριμήνου προέβη η Navios Maritime Partners L.P., με επικεφαλής την Αγγελική Φράγκου. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $257,2 εκατ. το γ’ τρίμηνο του 2022.
Μεταξύ άλλων, η κ. Φράγκου σχολίασε τα εξής: «Είμαστε ικανοποιημένοι με τα οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου, οπότε και καταγράψαμε έσοδα $322,4 εκατ. και κέρδη $257,2 εκατ.
»Η διαφοροποιημένη προσέγγισή μας λειτούργησε υπέρ των μετόχων μας, παρά τις πρωτοφανείς μακροοικονομικές προκλήσεις, μεταξύ άλλων την επιβραδυνόμενη ανάπτυξη της Κίνας, την κρίση στην Ουκρανία και τους χρηματοοικονομικούς περιορισμούς λόγω της αλλαγής στην πολιτική των τραπεζών».
Στόλος
Όσον αφορά τις κινήσεις της εταιρείας με επίκεντρο τον στόλο, η εταιρεία απέκτησε δύο νεότευκτα Aframaxes, χωρητικότητας 115.000 dwt έκαστο, τον Νοέμβριο έναντι αθροιστικά περίπου $125 εκατ. Τα πλοία είναι σχεδιασμένα βάσει των πιο πρόσφατων προτύπων ενεργειακής αποδοτικότητας και δύνανται να μεταφέρουν τόσο αργό πετρέλαιο όσο και παράγωγα.
Επιπλέον, η Navios Partners προχώρησε στην απόκτηση ενός νεότευκτου Capesize και ενός Kamsarmax, το οποίο είχε κατασκευαστεί το 2016, έναντι αθροιστικά $91,3 εκατ. Το Capesize αναμένεται να παραδοθεί εντός του α’ εξαμήνου του 2023, ενώ το Kamsarmax εντός του δ’ τριμήνου του 2022.
Παράλληλα, η εταιρεία συμφώνησε την πώληση τεσσάρων bulk carriers, έναντι αθροιστικά $52 εκατ., και δύο containerships έναντι αθροιστικά $220 εκατ., στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου.
Συμβόλαια χρονοναύλωσης
Η Navios Partners, εντός του γ’ τριμήνου, συμφώνησε τη χρονοναύλωση μακράς διάρκειας για τρία Capesizes (κατά μέσο όρο πέντε έτη), δύο Aframaxes (κατά μέσο όρο πέντε έτη, με την επιλογή επέκτασης του συμβολαίου για έως και πέντε ακόμα έτη), πέντε MR2s (κατά μέσο όρο 1,8 έτη) και τρία LR1s (κατά μέσο όρο 1,8 έτη). Τα εκτιμώμενα έσοδα από τις εν λόγω συμφωνίες ανέρχονται σε $331 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Άνοδο 25,3% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, καθώς υπήρξε μείωση των εξαγωγών και ανοδική πορεία των εισαγωγών. Ειδικότερα,…
Το σχέδιο των ΗΠΑ για θαλάσσιες μεταφορές ενέργειας με ναυπηγημένα στις ΗΠΑ πλοία ήδη αντιμετωπίζει εγχώριες αντιδράσεις. Ειδικότερα, οι εταιρείες ενέργειας των ΗΠΑ ζητούν…
Οι φιλόδοξοι στόχοι ενεργειακής μετάβασης του κλάδου μεταφορών βρίσκουν «τοίχο» στη διαθεσιμότητα Βιώσιμων Αεροπορικών Καυσίμων (SAF), ισχυρίζεται η βιομηχανία αερομεταφορών. Τον ισχυρισμό αυτό φιλοδοξεί…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk (Maersk) προειδοποίησε την Πέμπτη 8 Μαΐου ότι η εντεινόμενη γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου εμπορικού πολέμου ενδέχεται…
Συμφωνία-ορόσημο για την ενεργειακή μετάβαση της Ινδονησίας υπέγραψαν πρόσφατα η κρατική εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας της ασιατικής χώρας, PT PLN, και ο ιταλικός νηογνώμονας RINA.…
Οριακά σταθερή παρέμεινε η ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να διαμορφώνεται στα $2.076/FEU την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη…
Στην περαιτέρω σύσφιξη της πολυετούς σχέσης τους στοχεύουν οι κολοσσοί HD Hyundai και A.P. Moller-Maersk (Maersk), καθώς πρόσφατα υπέγραψαν νέα συμφωνία συνεργασίας. Συγκεκριμένα, οι…
Τα Ναυπηγεία ONEX Ελευσίνας υποδέχθηκαν αντιπροσωπεία του αμερικανικού οργανισμού Business Executives for National Security (BENS), με επικεφαλής τον General Timothy M. Ray (απόστρατο Πτέραρχο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ