
Νέα συμφωνία έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα, έως έναν βαθμό, στην αγορά τακτικών γραμμών. Πιο συγκεκριμένα, η Atlas Corp., το χαρτοφυλάκιο της οποίας αποτελείται πρωτίστως από περιουσιακά στοιχεία που συνδέονται με τη βιομηχανία ενέργειας και τη ναυτιλιακή βιομηχανία, κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά της από την Poseidon Acquisition Corp.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Atlas, η Poseidon –στην οποία συμμετέχει και η Ocean Network Express, σύμπραξη μεταξύ ναυτιλιακών εταιρειών με έδρα την Ιαπωνία– θα αποκτήσει όσες μετοχές της Atlas δεν κατείχε ήδη, έναντι $15,5 ανά μετοχή. Το συνολικό ύψος της επένδυσης υπολογίζεται σε περίπου $10,9 δισ.
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του α’ εξαμήνου του 2023 και υπόκειται στην έγκριση μετόχων της Atlas – πέραν της Poseidon και συνδεδεμένων με εκείνη εταιρειών.
Σημειώνεται ότι, με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, οι κοινές μετοχές της Atlas θα παύσουν να τελούν υπό διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE). Αντιθέτως, οι προνομιούχες μετοχές θα παραμείνουν στο NYSE.
Σύμφωνα με πληροφορίες διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Seaspan, ο στόλος της αποτελείται από 127 containerships κάθε μεγέθους. Από την άλλη, βάσει δεδομένων της Alphaliner, η Ocean Network Express διαχειρίζεται στόλο 202 πλοίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας που ξεπερνά το 1,5 εκατ. TEUs.
Φωτό: Richard Alexander/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ