Νέα συμφωνία έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα, έως έναν βαθμό, στην αγορά τακτικών γραμμών. Πιο συγκεκριμένα, η Atlas Corp., το χαρτοφυλάκιο της οποίας αποτελείται πρωτίστως από περιουσιακά στοιχεία που συνδέονται με τη βιομηχανία ενέργειας και τη ναυτιλιακή βιομηχανία, κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά της από την Poseidon Acquisition Corp.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Atlas, η Poseidon –στην οποία συμμετέχει και η Ocean Network Express, σύμπραξη μεταξύ ναυτιλιακών εταιρειών με έδρα την Ιαπωνία– θα αποκτήσει όσες μετοχές της Atlas δεν κατείχε ήδη, έναντι $15,5 ανά μετοχή. Το συνολικό ύψος της επένδυσης υπολογίζεται σε περίπου $10,9 δισ.
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του α’ εξαμήνου του 2023 και υπόκειται στην έγκριση μετόχων της Atlas – πέραν της Poseidon και συνδεδεμένων με εκείνη εταιρειών.
Σημειώνεται ότι, με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, οι κοινές μετοχές της Atlas θα παύσουν να τελούν υπό διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE). Αντιθέτως, οι προνομιούχες μετοχές θα παραμείνουν στο NYSE.
Σύμφωνα με πληροφορίες διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Seaspan, ο στόλος της αποτελείται από 127 containerships κάθε μεγέθους. Από την άλλη, βάσει δεδομένων της Alphaliner, η Ocean Network Express διαχειρίζεται στόλο 202 πλοίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας που ξεπερνά το 1,5 εκατ. TEUs.
Φωτό: Richard Alexander/ Pixabay