
Η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας WinGD υπέγραψε συμφωνία με την ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία K-Line, στο πλαίσιο της οποίας θα εγκαταστήσει ενεργειακά συστήματα σε δύο νεότευκτα πλοία μεταφοράς οχημάτων και φορτηγών (PCTC), χωρητικότητας 7.000 μονάδων.
Συγκεκριμένα, τα δύο πλοία θα εξοπλιστούν με κινητήρες διπλού καυσίμου WinGD X62DF-2.1, οι οποίοι θα συνδυάζονται με αξονικές γεννήτριες που έχει σχεδιάσει η WinGD, ενώ παράλληλα η εταιρεία θα εγκαταστήσει και το σύστημα διαχείρισης ενέργειας X-EL που έχει αναπτύξει. Η χρήση του συστήματος X-EL αναμένεται να επιφέρει βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων σε διάφορες συνθήκες λειτουργίας των κινητήρων τους. Για παράδειγμα, το σύστημα θα αξιοποιεί την ισχύ που παράγουν οι αξονικές γεννήτριες για τον έλεγχο του φορτίου του κινητήρα κατά την κατανάλωση καυσίμου LNG, ώστε να μην απαιτείται η αλλαγή σε καύσιμο πετρέλαιο όταν παρατηρείται απότομη αύξηση στο φορτίο του κινητήρα.
Η K-Line έχει προβλέψει ότι τα δύο νεότευκτα πλοία θα παράγουν από 25 έως 30% λιγότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με αντίστοιχα πλοία προηγούμενης γενιάς τα οποία καταναλώνουν ως καύσιμο μαζούτ.
Η εν λόγω παραγγελία αντιπροσωπεύει ένα ακόμα σημαντικό βήμα προόδου στη δέσμευση της WinGD να υποστηρίξει την ενεργειακή μετάβαση του ναυτιλιακού κλάδου. Πέρυσι η WinGD έλαβε μία ακόμα παραγγελία από την επίσης ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία NYK Line για την εγκατάσταση συστημάτων μπαταριών-LNG σε τέσσερα PCTCs, η οποία, σε συνδυασμό με την παραγγελία της K-Line, αναδεικνύει την εμπιστοσύνη των δύο κορυφαίων ιαπωνικών εταιρειών στην ελβετική εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ